ארבע שנים אחרי עסקת "נורפולק – מי-עדן", היזם אודי קליר משיק את "אל ויאנטו"

אודי קליר, שמכר בשנת 2006 את פעילות הקפה של חברת "נורמט פתרונות קפה " לחברת מי עדן בעסקה בהיקף של תשעה מיליון ₪, ישקיע שלושה מיליון ₪ בהחדרת משקה מרגריטה קפואה אלכוהולי חדש לשוק הקר, באמצעות חברת " אל ויאנטו (ישראל) בע"מ".



המשקה החדש ישווק תחת המותג אל ויאנטו EL VIENTO)), המעוגן בסימן רשום עולמי ויושק לראשונה בישראל בחודש הקרוב, ראשית לשוק הקר ויוגש ממכונות ברד סטנדרטיות, בבתי עסק בעלי מיצוב "פרימיום" בלבד.



תחילת השיווק של המשקה החלה לפני כשבועיים ונכון לרגעים אלה הוא כבר מופץ בעשרות אתרי בילוי, בתי מלון ומסעדות מובילים בת"א, בהם מלון הילטון, מועדון הזאפה וחברת הקייטרינג של פול אסנהיים.



מהחברה נמסר כי במקביל נמשכת מלאכת סגירת הסכמי השיווק של המשקה באתרים יוקרתיים בולטים נוספים ברחבי הארץ, זאת לצד התעניינות ערה ממשווקים ומפיצים במדינות רבות בעולם, בהן ארה"ב, אוסטרליה, קפריסין, טורקיה, יוון, הולנד ועוד.



המוצר מורכב מתערובת ייחודית ראשונה מסוגה, המשלבת נוסחת מרגריטה קפואה סודית של החברה המבוססת על פירות טבעיים בלבד לצד תרכובת אלכוהול הכוללת טקילה מקסיקנית אורגנית מובחרת וטריפל-סק. קוקטייל המרגריטה המוכן מכיל חומרים טבעיים בלבד ו 8.4% אלכוהול.



בשלב א' ישווק המשקה בטעמי אשכולית אדומה, לימון ברזילאי, ואפרסק טרופי, אולם החברה תתחיל להפיץ בשבועות הקרובים טעמים חדשים נוספים כגון תות, ליצ'י ועוד.


במקביל עובדים בחברה על פיתוח נוסף של המשקה בבקבוקים אישיים, אותם ניתן יהיה להקפיא במקפיא הביתי ולהגיש מהם מרגריטה קפואה במרקם ברדי ללא כל מאמץ.


המוצר בבקבוק האישי צפוי להיות מושק בקיץ 2012.



אודי קליר, מנכ"ל החברה אמר: "אל ויאנטו הוא מוצר ומותג עליו עבדנו כשנתיים, עם אינספור ניסויים, קבוצות מיקוד ומבחני טעימות. לפי כל המבדקים שלנו, המוצר הסופי צפוי להוות הצלחה גדולה בקרב קהלי היעד ויאפשר אחת ולתמיד לכל בר, מסעדה, בית מלון, חוף ים, אירוע וכדו', להציע למבלים מרגריטה קפואה, טבעית, ממותגת, טעימה מאד , פשוטה ומהירה להכנה".



עוד מוסיף קליר: "בשלב הראשון, אל ויאנטו יושק בישראל, ובמקביל אנו פועלים לבניית רשת הפצה בינלאומית. בכוונתי להפוך את אל ויאנטו למותג עולמי, הנהנה מערכים ושפה בינלאומית, המוצר הייחודי והמרכיבים יהיו זהים בכל העולם".



היזם ואיש העסקים אודי קליר (36), הקים בשנת 1997 את חברת "נורמט פתרונות קפה" בשיתוף עם חברת נורפולק (חברת שירותי ההסעדה הגדולה בישראל, המספקת מעל 100,000 ארוחות מדי יום למפעלים, חברות תעופה, ארגוני היי טק וכו'),



קליר ניהל את חברת נורמט מיום הקמתה ועד ליום מכירתה המוצלחת בתשעה מיליון ₪ לחברת מי עדן ב 2006. מחזור המכירות השנתי של נורמט הגיע למעל 15 מיליון ₪, והיא היתה החברה הראשונה שהציעה בישראל מכונות אספרסו מקצועיות לחברות ומשרדים בצריכה חופשית של העובדים, שירות שמאז נהיה סטנדרט במרבית חברות ההי טק והארגונים בישראל.

אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר