איגוד המפרסמים בחר במיכל נגרין, הבעלים של רשת החנויות "מיכל נגרין", כאשת השיווק של אפריל.
40 חנויות תכשיטים ואופנה מונה כיום רשת "מיכל נגרין" – 18 מהן בארץ ו-22 בחו"ל. לרשת יש גם מפעל בבת ים, שמעסיק מאות עובדים, והמוצרים נמכרים בחנויות שלה בכל העולם, וברשתות יוקרתיות כמו ניימן-מרקוס בארה"ב וסלפרידג'ס והרודס באנגליה.
ההתחלה היתה צנועה מאוד: קיבוצניקית (נען) שעזבה את הקיבוץ עם בעל ותינוקת, ולפרנסתה עיצבה וייצרה תכשיטים, אותם מכרה בדוכן במדרחוב נחלת בנימין.
בעקבות ההצלחה, פתחה חנות קטנה ברח' גורדון, וכעבור מספר שנים, ב-1993, עשתה את הפריצה הגדולה שלה בעקבות המעבר לרח' שנקין, שם הצטרף אליה בעלה, שלקח עליו את ניהול העסק.
כל הייצור נעשה בארץ, וזאת על אף החיקויים של מוצריה שנמכרים הרבה יותר בזול. "אם היינו מסתכלים רק על הכסף" אומרת מיכל נגרין "היינו כבר מזמן עוברים לייצר במזרח הרחוק ומוזילים עלויות. אבל מטעמים אידיאולוגיים אנחנו מייצרים בארץ!" בקטלוג מופיעים 1300 פריטים, מתוכם כ-300 ב-300 צבעים שונים!
והתוכניות ממשיכות להמריא: יש קו מוצרי פורצלן בהקמה, יש הכנות, יחד עם שוקולטרית, לפיתוח שוקולד המבוסס על מתכונים שלה עם הדפסה צבעונית, בסגנון הידוע שלה, על השוקולד עצמו. מרשת מלונות פנו אליה לעצב מלון בוטיק בו כל חדר ייראה אחרת. ושורה ארוכה של מוצרים נוספים בעיצובה – כולל טלפון סלולרי מיוחד לנשים שהיא מעצבת לחברה בחו"ל.