AllJobs , אתר האינטרנט היחידי המרכז את כל המשרות הפנויות המתפרסמות במשק, מעלה קמפיין אינטרנט ייחודי, שיאפשר לגולשים לנחש כמה משרות הם מפספסים, כשהם מחפשים רק במקורות ה"קלאסיים". הקמפיין מציג את העובדה, כי סה"כ המשרות המתפרסמות במשק הישראלי מפוזרות בלמעלה מ- 1,800 מקורות שונים, שאפילו מחפש העבודה החרוץ ביותר אינו מסוגל לסרוק בעצמו.
במחקרים שקיימה AllJobs עולה, כי רוב מחפשי העבודה מאמינים, כי אם הם סורקים את המקורות ה"קלאסיים" (מעריב, ידיעות, לוח העיר – במדיה הכתובה והמקוונת), הם מגיעים לרוב המשרות בשוק. למעשה, בפועל הם מגיעים רק לשליש מהמשרות הפנויות במשק! כל שאר המשרות "מתחבאות" במאות מקורות שונים בינהם: אתרי לוחות, אתרי אינטרנט ייעודיים, פורומים, מקומונים, מדורי דרושים באתרי חברות ועוד.
הקמפיין, באמצעות d-say interactive יעלה באתרים מובילים למשך 10 ימים בהיקף של כ-300 אלף ₪.
אסף דותן, סמנכ"ל הלקוחות ב- d-say מסר כי במסגרת הקמפיין הם בחרו להתמקד במסר "הפספוס" ובהתאם לכך יצרו קמפיין אינטראקטיבי שבו הגולש מנחש את כמות המשרות אותן הוא מפספס במידה ויחפש רק בלוחות הדרושים הקלאסיים".
רויטל הנדלר שבדרון, מנכ"לית אתר AllJobs (www.alljobs.co.il), מציינת, כי הקמפיין מבוסס על נתונים הנבדקים מידי חודש. לדבריה, בחודש אפריל, התפרסמו ב- AllJobs כ- 17,000 משרות, זאת לעומת המקורות ה"קלאסיים" בהן התפרסמו רק 6049 משרות: מתוכן1077 בלוח מעריב, 958 בלוח העיר, 1232 בידיעות וב- YNET ו- 203 ב- NRG. הנדלר מדגישה ומציינת, כי מדובר בלמעלה מ- 10,000 משרות שמי שלא חיפש באמצעות AllJobs פשוט פיספס אותן! לדברי הנדלר, מדובר בקמפיין, שכל מטרתו להוציא את האמת הפשוטה הזו לאור.