אתר Job City זינק פי 300 בכמות הגולשים

חברת קוצ'י (Kuchi) העוסקת בהתוויית אסטרטגיה אינטרנטית לארגונים וחברות מהמובילות בארץ, מדווחת על עלייה של 300 אחוז בכמות הפעילות של אתר Job City (ג'וב סיטי) אותה הקימה עבור וואלה ויד2.


גיל אלדד, מנכ"ל חברת קוצ'י אינטרנט פלנינג מסר כי לאור העובדה שהיה כבר אתר קיים לפורטל וואלה בתחום חיפוש המשרות, יכולנו לבדוק לאחר השקת האתר החדש את השורה התחתונה בגידול הנתונים החשובים שעמדו לנגד עיננו לאורך כל תהליך הפרויקט אליו כיוונו ולהלן התוצאות:


· 90% גידול של מבקרים חדשים מידי יום.


· 75% גידול ברישום המשתמשים החדשים


· 80% עלייה בזמן השהייה של גולש ממוצע באתר


· 60% גידול בכמות הדפים הנצפים בממוצע לגולש


"מה שמזכיר לכולנו", אומר אלדד, "שתכנון ממשק המשתמש באתרי חיפוש העבודה בארץ ובעולם אינם בנויים בצורה ידידותית, הפוקוס המרכזי באתרים הוא נושא החיפוש, בדומה למנוע החיפוש הפופולארי גוגל, הבנוי באמצעות שורה אחת וכמובן התחלת החיפוש".


"גם באתר Job City הפוקוס היה החיפוש המרכזי של המשרות", מוסיף, "ע"פ כל הבדיקות של הפרמטרים אותם בדקנו במבחני המשתמש הממוצע, מרבית מחפשי העבודה מעוניינים במנוע חיפוש ידידותי שמאפשר באופן מהיר וקל לבצע את ההצלבה הנכונה ולהגיע למשרה המתבקשת. לכן כ-70% מהשטח הנדל"ני של ממשק דף הבית היה לייצר מנוע חיפוש שמאוד יהיה קשה לפספס. זאת במטרה לייצר הנעה לפעולה מהירה למחפשי העבודה ולבעלי העסקים".


מנוע החיפוש מכיל אפשרויות נוספות באותו האזור, זאת בכדי למנוע ריבוי הקלקות ועל מנת למקד אץ החיפוש לתחומים, ולאזורי העבודה הפרוסים במדינת ישראל.


Job City, בדומה לאתרי אינטרנט הקיימים כיום ברשת מקוטלג בתפיסתנו כאתר מסחרי לכל עניין ודבר ומטרתו ליצר "כסף" ולאפשר חיבור עסקי בין קהלי היעד:- C2B ו-C2B. לכן לאורך כל תכנון ממשק המשתמש דאגנו לאזורים מהירים "במכשיר" מנוע החיפוש המאפשר עוד מגוון רחב של אופציות ללא צורך להיכנס לדפים פנימיים, בכדי לבצע חיפוש מורחב וממוקד יותר.


דבר נוסף שהיה חשוב לנו מאוד הוא ליצור הפרדות ברורות בממשק המשתמש, הכוונה שעין הגולש תסרוק את האתר תוך 6 שניות ותבין באופן לא מודע את ההיררכיה של דף הבית, תוצאות חיפוש המשרות, שולחן העבודה למעסיק ולמחפש המשרה וכו'…


כיום, אנו יכולים לראות אתרים רבים ברשת שחווית מילוי הטפסים בהם נמוכה מאוד… לא פעם ולא פעמיים נתקלתי בטפסים שנראים כמו טפסים של מס הכנסה, טופס ארוך ומייגע, חוסר ארגון והרבה מחסומים הגורמים למשמש לוותר על חיפוש ולעבור לאתר אחר.


לאור הניסיון שלנו ובהסתמך על נתונים סטטיסטיים, בבניית ממשקים בכלל ובתכנון טפסים ברשת בפרט, יצאנו מנקודת הנחה שבתכנון הממשק כולו אנו נחסל את מרבית ההתנגדויות ונפשט ככל שניתן את אופן מילוי הפרטים בכל אחד מהצמתים בהם נדרש טופס ונייצר חוויה קלה ופשוטה לתפעול ויצירת מאגר עסקים גדול וכמובן מחפשי משרות שירשמו גם כן.

אולי יעניין אותך

הלן דורון לימודים מהבית צילום יחצ (2) (Custom)
16383picaa1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת