חברת האפנה Belle&Sue עולה בקמפיין לקולקציית אביב-קיץ 2018 ברשת בתי הקולנוע "לב". הקמפיין שהופק עצמאית עבור ערוצי הפרסום המסורתיים של החברה – פייסבוק, יוטיוב ואינסטגרם – מורכב מסדרת סרטונים המתכתבים בין צילומים דוקומנטריים בסגנון מאחורי הקלעים של הפקת אופנה, לבין קליפ רוק בקליפורניה השמשית. הסרטונים שמעבירים את הרוח הנונשלנטית של המותג מסתיימים בסלוגן החדש של החברה Just Like That . עדי בוסיבא, שותפה (ביחד עם אחותה, ענבל בוסיבא) וסמנכ"לית השיווק מסבירה: "לאחר תהליך של חיפוש סלוגן, הגענו למסקנה שאנחנו לא חייבות להסביר בכמה מילים מי אנחנו ומה אנחנו רוצות לשדר. ככה הגענו ל- Just Like That . זה המותג, ומי שמבינה מה הוא משדר – תתחבר אליו. ומי שלא – גם טוב".
לאחר השקת הקמפיין, החליטו ב-Belle&Sue באופן ספונטני להעלות אותו במדיה חדשה ולא שגרתית עבור אתר אינטרנט – מסכי הקולנוע. " הלכתי לסרט בקולנוע לב", מסבירה בוסיבא, "ואז בזמן הפרסומות, הכתה בי העוצמה של המסך הענק שהעיניים לא יכולות לברוח ממנו. באותו רגע הבנתי שאני רוצה לראות את הקמפיין שלנו שם. עם כל הכבוד למסכים האישיים, האינסטה, והפרירולים ביוטיוב, מסך הקולנוע הוא עדיין המסך האולטימטיבי לדעתנו".
סרטוני הקמפיין החדש של Belle&Sue עולים היום במסכים של רשת "לב" ב-11 מתחמים ובהם 29 אולמות ברחבי הארץ למשך שבועיים, בהם הם יוקרנו כ-3,100 פעם לכ-165,000 צופים מחתך סוציו-אקונומי גבוה מוטה תרבות ופנאי. "מיותר לציין שזו לא המדיה האידיאלית עבור אתר ecommerce ," מסבירה בוסיבא "כמי שחיה את הדיגיטל כבר שמונה שנים ובודקת באופן אובסיסיבי את ביצועי הקמפיינים שלנו, זה קצת מוזר פתאום לרוץ במדיה כזאת עם מעט מאוד יכולת מדידה, אבל יש דברים שמנוגדים לחלוטין לשכל הישר והאמת היא שאלו הדברים שאנחנו הכי אוהבות לעשות".
חברת Belle&Sue של האחיות עדי וענבל בוסיבא החלה את דרכה ב-2010 כאתר האופנה הראשון בישראל וכמי שהחדירה לשוק את מכירות ה"פופ-אפ" הפיזיות. לאחר רומן של 5 שנים בין מכירות באונליין לאופליין, החליטו השתיים להתמקם בחלל רחב ידיים של כ-300 מ"ר ברחוב שינקין בתל אביב, בו פועלים חנות הדגל הראשונה של החברה, המשרדים והשואו רום וכן פעילות האתר.