אתר המכירות P1000, מקבוצת smile-אינטרנט זהב ויורוקום, הכריז על חידוש מהפכני באתרי המכירות באינטרנט: תעודת אחריות לכל קניה. האתר מספק לקונים תעודת אחריות המבטיחה כי במידה ולא יקבלו את המוצר שהזמינו מהספק המבצע את המכירה – יקבלו החזר כספי מלא. חידוש זה הופך את הרכישה באינטרנט לבטוחה יותר מאשר בחנויות שאינן באינטרנט, כיוון שהלקוח באתר מקבל תעודת אחריות לקבלת המוצר ומבטיח את כספו.
לדברי דני אלוביץ', מנכ"ל אתר P1000: "המסחר האלקטרוני הופך ותופס מקום מרכזי כזירת המכירות הפעילה ביותר בישראל. תעודת האחריות שמספקת P1000 מבטיחה ללקוחות הרוכשים באמצעות האתר ביטחון מלא כי יקבלו את המוצרים שרכשו, ללא תלות בספקים השונים. אני משוכנע כי לקוחות חדשים רבים יצטרפו בחודשים הקרובים למאות האלפים שנהנים ממחירים אטרקטיביים ברכישות באתר".
סקרים שנערכו בחודשים האחרונים בקרב גולשים ברשת האינטרנט מצביעים על כך שאחד המחסומים העיקריים של גולשים באינטרנט מביצוע רכישות באמצעות אתרי מכירות, הוא החשש מכך שלא יקבלו את המוצרים שהזמינו. הסקרים הראו גם כי לקוחות שהתנסו ברכישות באינטרנט חוזרים לרכוש ואפילו רוכשים מוצרים יקרים באמצעות מכירות פומביות ומכירות קבוצתיות.
אלוביץ מוסיף: "לקוחות שרוכשים באינטרנט חייבים לבחון את היציבות הכלכלית והכספית של החברה המפעילה את האתר בו הם מבצעים את העסקה. לאתר P1000 יש גב כלכלי של קבוצת smile-אינטרנט זהב וקבוצת יורוקום, מה שמבטיח ללקוח ביטחון מוחלט ברכישת מוצרים באתר".
הכרזה זו של אתר P1000 עוררה באופן מיידי את תגובתו של אורי נדלר, מנכ"ל אתר הקניות וואלה!שופס, אשר התייחס למהלך של P1000 ואמר: "וואלה!שופס מקדמת בברכה את הודעתה של P1000 מהיום על הצטרפותה הלכה למעשה, למהלך שאותו הובילה וואלה!שופס לערבות לכספי הלקוחות עוד בשנת 2004".
עוד הוסיף נדלר כי "שוק הסחר האלקטרוני בישראל שהגיע להיקף של כ – 1.2 מיליארד ₪ בשנה מחייב את התייחסותם המקצועית והאחראית של כל הגופים הפועלים בענף זה".