מותג האופנה הישראלי לאדילה ladila.co.il – אתר מכירות האון ליין לאופנה, הנעלה וקוסמטיקה עולה היום לאוויר בגרסה מחודשת, משודרגת עם טכנולוגיות מתקדמות לחוויית קניה מיוחדת. לאדילה ladila.co.il אשר נרכשו על ידי חברת קסטרו לפני כחודשיים, ייחודים בתחום האון ליין בשל שירות ה after pay. מודל מכירה ייחודי המאפשר ללקוחה למדוד בביתה לפני התשלום, ולשלם רק על מה שאהבה ובחרה לרכוש. זאת בשילוב של שילוח מהיר תוך יום אחד.
לרגל השקת האתר המחודש, גייסו לאדילה ladila.co.il פרזנטורית מוכשרת וצעירה, השחקנית והדוגמנית ריף נאמן, אשר תוביל את הקמפיינים ואת הפעילות השיווקית של לאדילה. לצילומי הקמפיין הראשון העולה בימים אלה הצטרפו לריף נאמן גם שי מיקה, מאי פאתל, עדין חלילי ודנה סולומון. את קמפיין הפרסום הראשון מלווה שיר מקורי אשר נכתב והולחן על ידי יזמי לאדילה.
האתר המחודש של לאדילה ladila.co.il מציג טכנולוגיה מתקדמת לחוויית קניה יוצאת דופן, תוך דגש על וידאו, צילומים ותמונות ברזולוציה גבוה, ושיפור שירות ה After Pay המאפשר ללקוחה למדוד בביתה את הפריטים אותם בחרה לפני התשלום.
אתר האופנה לאדילה ladila ladila.co.il הוקם בשנת 2014 על ידי 4 סטודנטים צעירים יזמים מלאי מוטיבציה: לירן אברהם, לאדילה ברקוביץ, אליחי מיסן וספיר סילברשטיין.
האתר פועל בזירה הדיגיטלית בישראל והוא בעל פעילות ענפה ברשתות החברתיות. הוא מתאפיין ביחס המרה גבוה ובעדכון קולקציות מהיר כך שבכל שבוע מוצגות בו שתי קולקציות מלאות חדשות העולות לאתר.
בספטמבר 2018 רכשה קסטרו את אתר לאדילה, כחלק מהתרחבות החברה בזירת האון ליין. במעמד הרכישה אמר גבי רוטר מנכ"ל משותף של קסטרו: "כמי שפועל בעולם האופנה הישראלי למעלה מ-40 שנה, אני תמיד שמח לגלות יזמי אופנה צעירים מלאי כישרון ומוטיבציה. מצאתי בלאדילה פוטנציאל לחיזוק קבוצת קסטרו בזירת האונליין המתפתחת בארץ ובעולם. הקונספט המכירתי הייחודי של לאדילה, באמצעות שירות AFTER PAY כמו גם תמהיל המוצרים באתר הופך אותו לאתר מושלם לצעירות שאוהבות אופנה".