אתרי קבוצת "הארץ" עורכים את "הקליקה קפה 2007"- תחרות הקריאטיב השנתית בין כל משרדי האינטרקטיב. התחרות תתקיים במהלך החודשים יוני – אוגוסט, במהלכה ייבחר הקמפיין הקריאטיבי המוצלח ביותר לשנת 2007.
מקבוצת "הארץ" נמסר כי "הזוכים בתחרות יוכלו לזכות ב-2 פרסים איכותיים במיוחד. במסגרת הפרס במסלול הגלובלי, מפרסם ושני נציגים מהמשרד הזוכה יטוסו לניו יורק וירחיבו אופקים במסגרת כנס – Ad-Tech כנס הפרסום והטכנולוגיה האינטראקטיבי".
הכנס משלב כמה מרצי מפתח מהתעשייה העולמית, פאנלים נושאיים שונים, סדנאות למידה ועוד, שנועדו כולם לספק למשתתפים את הכלים והטכניקות הדרושות לשם התמודדות עם העולם התחרותי המשתנה חדשות לבקרים. השנה ישים הכנס דגש על האופן בו השילוב בין שיווק וטכנולוגיה מעצב את עתידו של המותג. הזוכים במסלול האורבני, המוקדש כולו השנה לאתר עכבר העיר, יטוסו לצ'כיה לצפות בהופעה מדהימה של להקת police.
גולשי קהילת הקפה, יחד עם צוות שיפוט מקצועי, ידרגו את הקמפיינים המתמודדים, יגיבו בפוסטים וייקחו חלק פעיל בבחירה. ועדת השיפוט המקצועית תכלול אנשי שיווק מובילים של הלקוחות הגדולים במשק ואנשי מערכת Themarker.
לימור להב, סמנכ"ל המכירות של אתרי קבוצת "הארץ" ציינה כי, השנה שודרגה התחרות, שתתקיים בין החודשים יוני- אוגוסט הקרובים, ומשרדי האינטראקטיב והמפרסמים יוכלו להציג קמפיינים ב- קליקה קפה" – קהילת הקליקה ב- TheMarker cafe. גולשי ה- cafe יוכלו להגיב ולקחת חלק במיזם "free style" – יצירת קמפיין מקוון להרצת מועמד פיקטיבי לנשיאות המדינה. "אנו בטוחים שהקריאטיביות בעולם הפרסום המקוון, תבוא לידי ביטוי גם בתחרות השנה ונציג בקליקה קפה את העבודות המעניינות האיכותיות והיצירתיות ביותר".