רשת המסעדות BBB בורגוס בורגר בר, שבבעלות אנשי העסקים רון שולמן (40%), ירון ישראל (40%) ואהובה תורג'מן (20%) המשמשת גם כמנכ"ל, חתמה על חוזה לרכישת רשת המסעדות בורגרים, תמורת 23 מיליון ש"ח.
רשת המסעדות בורגרים, שבבעלות אורן לוני מונה כיום כ- 49 סניפים ברחבי הארץ המופעלים ע"י זכיינים, ו- 21 סניפים נוספים הנמצאים בשלבי הקמה. עד סוף שנת 2015 צפויים להיפתח 15 סניפים נוספים. רשת בורגרים מתחרה בעיקר ברשתות הפאסט פוד מקדונלד'ס ובורגראנץ', לעומת רשת BBB בורגוס המתחרה ברשתות ההמברוגרים הפועלים כמסעדה, כמו: מוזס, בלאק בורגר וולפיינטס ואגאדיר.
לדברי אהובה תורג'מן מנכ"ל ומבעלי רשת BBB בורגוס בורגר בר: "נשמור על המותג בורגרים עם ערכיו ושני מותגי המסעדות ימשיכו לפעול כרשתות נפרדות, ולא ייעשה בניהם מיזוג.
עוד ציינה תורג'מן: " סניפי רשת בורגרים הם חוויה אחרת ושונה מ BBB בורגוס בורגר בר. סניפי רשת בורגרים משתרעים של שטח של כ- 70 מ"ר, עלות הקמת סניף נאמד בכ- 500 אלף ₪. זאת בניגוד לרשת BBB בורגוס שסניפיה משתרעים על שטח של בין 350 מ"ר – 450 מ"ר, שעלות הקמתו נאמד בכ- 3.5 מיליון ₪.
רשת בורגרים מגלגלת מחזור מכירות שנתי המוערך בכ- 90 מיליון ₪ לעומת BBB המגלגלת מחזור מכירות של כ- 350 מיליון ₪ בשנה. וההערכה היא כי, היקף המכירות של שתי הרשתות יחד בורגרים ו- BBB יעמוד על כ- 440 מיליון ₪.
עוד מסרה תורג'מן: "בורגרים נחשבת לרשת רווחית, המגלגלת כ- 6 מיליון ₪ בשנה. אנו הבענו עיניין לרכוש אותה מאחר וראינו את ההתפתחות והצמיחה שלה המהירים יחסית לשוק. אנו נשמור על אחידות הסניפים ונשפר את רמת המוצר והשירות ברשת".
לדברי אורן לוני בעלי רשת בורגרים: "נצא ונפתח את הרשת, בפיתוח עולמי ובמיקוד בארצות הברית".
רשת BBB נמצאת בבעלות אנשי העסקים רון שולמן, ירון ישראל ואהובה תורג'מן המשמשת גם כמנכ"ל, מונה 22 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ. סניפי הרשת מעוצבים בסגנון דיינר אמריקאי חדשני היוצר חוויה קסומה ואווירה חמה וביתית.