בזק בינלאומי, ספקית האינטרנט הגדולה בישראל מוכיחה שוב שלפלטפורמת האינטרנט אין גבולות. בימים אלו מעלה החברה לאוויר מערכת צ'אט לתמיכה טכנית בלקוחות האינטרנט הפרטיים של החברה.
עד כה יכלו לקוחות החברה ליצור קשר עם נציגי התמיכה באמצעות הטלפון והמייל, מהיום הודות למערכת הצ'אט המתקדמת שהטמיעה בזק בינלאומי יוכלו לקוחות החברה לפנות און ליין, דרך אתר הבית לתומכי החברה ולהיעזר בשירותיהם באופן מהיר ופשוט. באמצעות המערכת יוכלו הלקוחות ליהנות מייעוץ טכני זמין ונגיש.
התקשורת עם נציג התמיכה היא מיידית ומתבצעת בצורה פשוטה דרך חלון שיחה. השימוש במערכת אינו מצריך התקנה של תוכנה במחשב הלקוחות – כל שעליהם לעשות זה פשוט להתחיל לצא'טט...
ערן קריסטל סמנכ"ל שירות הלקוחות בבזק בינלאומי "כחברת אינטרנט מובילה אנו מזהים את החשיבות למינוף פלטפורמת האינטרנט לשירות לקוחותינו. במתן אפשרות זו ללקוחות, אנו מרחיבים את מעגל ההתקשרות העומד לרשותם ונותנים בידם את הבחירה כיצד לקבל שירות".
מוקד התמיכה הטכנית של בזק בינלאומי ,הינו היחיד מבין ספקיות האינטרנט בישראל אשר מספק ללקוחות מספר חינם לתמיכה הטכנית 1-800-014-014 ומהיום גם מאפשר להניח את שפופרת הטלפון ולקבל תמיכה מלאה דרך האינטרנט.