בזק בינלאומי בצ'אט עם הלקוחות- מעלה לאוויר מערכת צ'אט לתמיכה טכנית בלקוחות האינטרנט הפרטיים

בזק בינלאומי, ספקית האינטרנט הגדולה בישראל מוכיחה שוב שלפלטפורמת האינטרנט אין גבולות. בימים אלו מעלה החברה לאוויר מערכת צ'אט לתמיכה טכנית בלקוחות האינטרנט הפרטיים של החברה.



עד כה יכלו לקוחות החברה ליצור קשר עם נציגי התמיכה באמצעות הטלפון והמייל, מהיום הודות למערכת הצ'אט המתקדמת שהטמיעה בזק בינלאומי יוכלו לקוחות החברה לפנות און ליין, דרך אתר הבית לתומכי החברה ולהיעזר בשירותיהם באופן מהיר ופשוט. באמצעות המערכת יוכלו הלקוחות ליהנות מייעוץ טכני זמין ונגיש.



התקשורת עם נציג התמיכה היא מיידית ומתבצעת בצורה פשוטה דרך חלון שיחה. השימוש במערכת אינו מצריך התקנה של תוכנה במחשב הלקוחות – כל שעליהם לעשות זה פשוט להתחיל לצא'טט...



ערן קריסטל סמנכ"ל שירות הלקוחות בבזק בינלאומי "כחברת אינטרנט מובילה אנו מזהים את החשיבות למינוף פלטפורמת האינטרנט לשירות לקוחותינו. במתן אפשרות זו ללקוחות, אנו מרחיבים את מעגל ההתקשרות העומד לרשותם ונותנים בידם את הבחירה כיצד לקבל שירות".



מוקד התמיכה הטכנית של בזק בינלאומי ,הינו היחיד מבין ספקיות האינטרנט בישראל אשר מספק ללקוחות מספר חינם לתמיכה הטכנית 1-800-014-014 ומהיום גם מאפשר להניח את שפופרת הטלפון ולקבל תמיכה מלאה דרך האינטרנט.

אולי יעניין אותך

Disney100
alon-loria(6)
pexels-pixabay-48148(3)
podcast10
dismey1
gadi1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח