בזק בינלאומי משיקה שירות של "השתלטות על תקלות מרחוק" ללקוחות האינטרנט של החברה. במסגרת השירות יוכלו לקוחות האינטרנט לקבל שירות טכני מנציגי החברה, כאילו הם היו נוכחים אצלם בבית ממש.
הודות לשירות החדש, תוכל בזק בינלאומי להציע לכלל הלקוחות לפתור את תקלות המחשב שבביתם און ליין,באופן בו נציג התמיכה מקבל תמונה של מחשב הלקוח בזמן אמת ויכול בצורה מהירה להבין את הגורם לתקלה ולתת מענה הולם.
השירות מתאפשר באמצעות מערכת טכנולוגית מתקדמת שהטמיעה בזק בינלאומי, המאפשרת לחברה נגישות למחשבי הלקוחות, דרך האינטרנט וכפועל יוצא, את פתרון התקלה למול עיני הלקוח היושב בביתו.
הפעלת השירות נתונה להסכמתו ואישורו של הלקוח, באמצעות לחיצה על כפתור שיופיע על מסך המחשב שבביתו. השירות יוענק ללקוחות ללא תשלום והינו רלוונטי לפתרון מגוון רחב של תקלות כגון- תקלות והגדרות דואר, תקלות דפדפן אינטרנט, תקלות בתוכנות אנטי וירוס וצ'אט, הגדרות של שירותי סינון תכנים ועוד.
השקת שירות "השתלטות על תקלות מרחוק", הינו צעד נוסף של בזק בינלאומי במסגרת מהלך של "חדשנות שירותית" אותו מקדמת החברה בשנה האחרונה. כזכור השיקה החברה לפני מספר חודשים את שירות הצ'אט באמצעותו מעניקה בזק בינלאומי שירות ותמיכה און ליין, דרך אתר החברה ובאמצעות מוקד צ'אט ייעודי שהקימה לשם כך.
לדברי ערן קריסטל, סמנכ"ל שרות הלקוחות בבזק בינלאומי: "מהיום המומחים שלנו יכולים להשתלט על התקלות במחשב, דרך האינטרנט, ולפתור אותן מרחוק. הודות לשירות החדש, אנו מקצרים את זמני איתור התקלה, מביאים למיקוד הפתרון האופטימאלי ללקוח ולהעצמת חוויית השירות לה זוכים הלקוחות".