בזק בינלאומי פיתחה מערכת מסופונים

בזק בינלאומי, חברת פתרונות התקשורת והאינטגרציה, פיתחה מערכת מסופונים מתקדמת המשרתת את כ-150 טכנאי השטח של החברה.



המערכת, שכולה פיתוח טכנולוגי פנימי, מקשרת בין מערכות המידע של הארגון למסך ה-web של המסופונים. באמצעות המערכת, הנקראת Beehive ,יכולים טכנאי השטח של בזק בינלאומי לצפות בכל הקריאות הרלוונטיות און ליין, לשבץ עצמם לעבודה, לעדכן זמני טיפול, פרוט עבודות ואספקת ציוד. כל שינוי בהוראות העבודה מלווה בחיווי און ליין למסופון ובהתראת SMS. בנוסף, ניתן לשלוט על המכשירים מרחוק לצרכי תמיכה והדרכה, לשחזר מידע ואפילו לבצע תיקונים וכל זאת ללא צורך באיסוף המכשירים.



המסופון בו משתמשת בזק בינלאומי הינו מסוג PIDION – מדובר למעשה במכשיר סלולארי לכל דבר המשלב יכולות של מכשיר PDA וטלפון סלולארי .בעזרת הדפדפן במכשיר ובתקשורת VPN מאובטחת לשרתי בזק בינלאומי, מתממשק טכנאי השטח למערכת המסופונים וממנה למערכות ה-CRM של הארגון. החידוש של המערכת הוא בווירטואליות שלה. למעשה, סוג המכשיר הסלולארי עצמו או הדפדפן המתחבר למערכת הינם גמישים וניתנים לבחירה בהתאם לנוחות העבודה.



מדובר הלכה למעשה במשרד נייד לכל דבר, המבוסס IP ומייעל את עבודת טכנאי השטח מחד ותורם לשירות לקוחותיה של החברה מאידך. לקוחותיה של בזק בינלאומי, נהנים כתוצאה מהטמעת המערכת משירות מהיר יותר ומטכנאי רלוונטי עם התמחות מקצועית מתאימה, המעודכן בהיסטוריה של שירותי הלקוח על כל השינויים שבה, גם אלו המתרחשים בזמן אמת.



אייל צפריר, סמנכ"ל טכנולוגיות מידע בבזק בינלאומי " אגף הטכנולוגיות של בזק בינלאומי הוא אגף המעודד ומתמחה בפיתוח עצמי של פרויקטים טכנולוגיים ועושה זאת בהצלחה גדולה. פרויקט מערכת המסופונים הינו פרויקט שהיחודיות שלו היא בעולם האינטרנטי שעליו הוא מושתת, בגמישות המרבית אותה הוא מעניק לבזק בינלאומי ועובדיה ובתועלות הרבות אותן הוא מעמיד ללקוחות".

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח