שלושה חודשים אחרי קמפיין "אצל הדודה והדודה" שהפך לטרנד בפני עצמו ואחד הסרטונים הנצפים ביוטיוב הישראלי ל- 2017, יוצאת בזק בקמפיין החדש לשירות Bcyberבכיכובו של גידי גוב, שהו מחווה לסרט מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי. הקמפיין בשיתוף דיסני ישראל ופורום פילם מפיצת הסרט החדש.
בפרסומת, גוב, אשר לצידו מככב הזמר דקלון, פוגש במעריצים המחופשים לדמויות הסרט וטועים לחשוב שהוא הג'ידיי ושהכוח לצידו. גוב, מעמיד אותם על טעותם ומבהיר שהם מתבלבלים לאור העובדה שיש לו Bcyber המגן עליו מכוחות האופל. מטרת הקמפיין היא לקדם את שירות הסייבר של בזק המגן על כל המכשירים והתקני ה-IoT המחוברים לרשת הביתית. השירות מעניק הגנה מקיפה לאינטרנט באמצעות אפליקציה ומאפשר לקבל התראות בזמן אמת על כל תקיפה וסוג התקיפה., ועתה הוא מוצע ללקוחות בזק לשלושה חודשים בחינם.
"לפי דוח האינטרנט של בזק לשנת 2017, בכ-30% ממשקי הבית בישראל יש מעל 11 מכשירים מחוברים לרשת האינטרנט, כאשר למשק בית ישראלי יש בממוצע 9 מכשירים ביניהם: סמארטפונים, מחשבים, מכשירי VOD, טלוויזיות חכמות, אזעקות חכמות, מצלמות, מזגן חכם, קונסולות משחקים ועוד", מספר גיל רוזן, סמנכ"ל השיווק והחדשנות בבזק, " מנתונים פנימיים שלנו אנחנו רואים ששירות Bcyber שלנו חסם עד היום לא רק תקיפות ביתיות לטלפונים חכמים ומחשבים, אלא גם ניסיונות חדירה לממירי הטלוויזיה המוכרים בשוק, סטרימרים, קונסולות משחקים. כל אחד מהמכשירים הללו הוא דלת כניסה לבית ולמידע כמו תמונות אישיות, חשבון הבנק ועוד. Bcyber מגן על כוחות האופל שרוצים להשתלט על הטוב, ופה גם טמון החיבור הקריאטיבי המדויק לסרט המדובר של מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי.
גיל רוזן, סמנכ"ל שיווק וחדשנות בבזק (צילומים: אסנת רום)