בזק שדרגה את מערכת הטלפוניה והרשת של מוקדי השירות בהשקעה של 6 מיליון שקל

בזק השלימה בימים אלה את שדרוג רשת התקשורת ומערך המרכזות במוקדי השירות (Call Center) ללקוחותיה הפרטיים והעסקיים בהשקעה כספית של 6 מיליון שקל. מערך השירות החדש מתבסס על מתגי התקשורת החדישים והמתקדמים של חברת Juniper מסדרת EX ומרכזות IP מהתמקדות בעולם מתוצרת AVAYA והוא מחליף את מרכזות השירות מתוצרת נורטל שפעלו עד כה. מוקדי השירות החדשים של בזק כוללים כ-2200 עמדות בכ-10 אתרים הפזורים ברחבי הארץ מחיפה ועד באר שבע, ומטפלים בלמעלה מ-150 אלף פניות ליום. זוהי אחת ממרכזיות ה-IP הגדולות בישראל, במונחים של כמות פניות (בזמן נתון). בנוסף, מדובר בפריסה רחבה עם כמות אדירה של שלוחות, תוך ניהול משאבים ותורים, מה שהפך את הפרויקט לגדול מסוגו בישראל.



תהליך העברת נציגי השירות והתמיכה למערך החדש בוצע בצורה שקופה וללא פגיעה בשירות, כאשר מטרתו בראש ובראשונה הוא קפיצת מדרגה ביכולת של בזק לתת מענה שירותי ללקוחות החברה. שירות הלקוחות של בזק הוא הטוב ביותר בתחומו, ונתפס ככזה על ידי הציבור. למרות העליונות השירותית של בזק, החברה פועלת כל העת להמשיך ולשפר אותו, בין השאר באמצעות אימוץ הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בתחום.



לצורך שדרוג מערך הטלפוניה במוקדי השירות של בזק, התבצעה פעילות ענפה לשדרוג תשתיות התקשורת ופריסת הרשת, שכללה בניית רשת IP אחודה (Integrated IP Communications Services) עבור סביבת האפליקציה והטלפוניה, קישור המרכזות לסביבת רשת ה-NGN החדשה של בזק, ביצוע אינטגרציה מול מערכות CTI ו- IVR של Genesis, וכן החלפה של מערכת ההקלטות, למערכת מבוססת IP (Verint). הפתרון מבוסס על הקמת שני מרכזים טכנולוגיים מגובים, ועשרה אתרי מוקדים המרוחקים זה מזה. כך מתאפשר ניהול מרכזי בעל גמישות מרבית בהפעלה מהירה של מוקדים, כמענה להרחבות עתידיות ולשינויים בפריסת המוקדים.



בזק החלה לפרוס לפני כשנה את רשת ה– NGN, המבוססת על מאות אלפי קילומטר של סיבים אופטיים ופועלת באופן מלא בפרוטוקול תקשורת IP. הרשת החדשה מספקת אינטרנט אולטרה מהיר ושירותי טלפוניה מתקדמים ביותר ללקוחותיה הפרטיים והעסקיים של בזק. המערכת החדשה של AVAYA מותאמת לשיפור חוויית הלקוח, כמו גם שיפור עבודת נציג השירות, גם באספקת השירותים החדשים מבוססי NGN.



יובל קינן, סמנכ"ל ההנדסה של בזק, "מערך מרכזות ה-IP ורשת התקשורת החדשה במוקדי השירות של בזק הם מהמתקדמים בעולם, ומותאמים לאספקת שירותים חדשים בעידן ה-NGN ובנוסף, מספקים אופציות רבות ומגוונות לשירותים חדשים בעתיד. מוקדי השירות החדשים של בזק מסוגלים כעת לתמוך טוב יותר בנציגי השירות של בזק ולספק מענה מהיר ויעיל לאלפי פניות מלקוחות בו זמנית".


אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח