ביטוח ישיר במבצע מיוחד ללקוחות מסלול "משפחה צעירה" בשיטת "דרייברס דיל". במסגרת המבצע כל הרוכש ביטוח מקיף חדש לרכב במהלך חודש נובמבר יקבל בוסטר (מושב הגבהה לילד) המיועד לשימוש ברכב, כמתנה מרשת שילב.
המבצע מלווה בקמפיין פרסום רחב באמצעות משרד הפרסום "מקאן אריקסון" תחת הסיסמה: "לשלם יותר זה פשע". הקמפיין כולל טלוויזיה, רדיו ואינטרנט ויימשך חודש ימים. היקף הקמפיין מוערך בכ- 450,000 $.
ביטוח ישיר נוסדה בתחילת שנות ה-90, ופועלת במספר תחומים מרכזיים: במסגרת ענף ביטוח כללי פועלת החברה בשלושה תחומי פעילות: תחום ביטוח רכב חובה, תחום ביטוח רכב רכוש ותחום ביטוח דירות רכוש. בתחום ביטוח חיים, עוסקת החברה בשיווק פוליסות ריסק, אובדן כושר עבודה וחסכון.