בין המשתתפים בתחרות פרס המי"ל למצוינות בשירות: בזק, לאומי קארד, בנק מזרחי, פז, פלאפון וקופ"ח מכבי

המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) פרסם את רשימת העבודות שהוגשו השנה לתחרות 'פרס המי"ל למצוינות בשירות 2009. סך הכל הוגשו השנה לתחרות 28 עבודות, עליה של 60% בהשוואה לשנת ,2008 אז הוגשו 17 עבודות.



העבודות שהוגשו יתמודדו במסגרת 4 קטגוריות:



  • קטגוריית 'מערך שירות לקוחות כשותף עסקי אסטרטגי ומוביל שינויים' (בארגונים מעל 500 עובדים): לקטגוריה זו הוגשו השנה 11 עבודות ביניהן של בזק בינלאומי, לאומי קארד, מכבי שירותי בריאות, ביטוח ישיר, בי"ח איכילוב, מכבי דנט, קרסו מוטורס ועוד.
  • קטגוריית מקצוענות וחדשנות בשירות לקוחות (בארגונים מעל 500 עובדים): לקטגוריה זו הוגשו 6 עבודות, ביניהן אלקטרה מוצרי צריכה, הראל חברה לביטוח, בנק מזרחי-טפחות ובנק לאומי.
  • קטגוריית מקצוענות וחדשנות בשירות לקוחות (בארגונים מתחת 500 עובדים): לקטגוריה זו הוגשו 4 עבודות ביניהן להבות שירותים, כמיפל, משקר, ופמי פרימיום.
  • קטגוריית 'חוויית לקוח' (לארגונים מעל 500 עובדים(: לקטגוריה זו הוגשו 7 עבודות, ביניהן פז, פלאפון תקשורת ועוד.


זוהי השנה השמינית ברציפות שבה מוענקים פרסים לנותני השירות במשק ובמגזר הציבורי. מטרת הפרס היא להכיר ולהוקיר ארגונים וחברות, שביצעו מהלכים יוצאים מן הכלל בתחום השירות, והיא מתקיימת זו השנה השמינית ברציפות. רשימת שלושת המועמדים הסופיים בכל קטגוריה תתפרסם בתחילת דצמבר. המועמדים ייבחרו ע"י צוות השופטים המונה מעל 30 חברים ביניהם סמנכ"לי שרות, אנשי אקדמיה ויועצים מובילים בתחום השירות.


הזוכים יוכרזו בכנס השנתי של הפורום הבכיר לשירות לקוחות של המי"ל בהשתתפות חיים רומנו, מנכ"ל אל על המכהן כיו"ר התחרות. הכנס יתקיים השנה ב- 30 בדצמבר 2009 בכפר המכביה ר"ג, והוא ייוחד לנושא החדשנות והיצירתיות בשירות לקוחות ויהווה במה למהלכים ופרויקטים ייחודיים כמו גם שימוש בכלים טכנולוגיים שהביאו לשינוי מהותי בחוויה עם הלקוח.


פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל אמרה הבוקר: "דווקא בתקופה של משבר כלכלי, שמחנו לראות עליה דרמטית במספר העובדות המוגשות. נראה שלתחום השרות יש תפקיד מרכזי בשימור לקוחות ומניעת עזיבתם. היום יותר ויותר חברות מבינות את השימוש שניתן לעשות באנשי שירות כמנוף להגדלת המכירות בחברה".



רשימת העבודות המלאה

אולי יעניין אותך

table
 קסטיאל רזיאל
 רדושינסקי סמנכלית חטיבת לקוחות פרטיים פרטנר תומר לוי מנכל סיין נאו
-צילום גיל שטיר
 גורן, מנכל קבוצת SQLink עם ילדים של עובדי הקבוצה צילום באדיבות סקיולינק (1)
 רדושינסקי סמנכלית שירות ומכירות בפרטנר תומר לוי מייסד סיין נאו איתי דויטש עורך דין ושותף נשיץ ברנדס אמיר

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח