אסם יוצאת בפעילות ייחודית ראשונה מסוגה באינטרנט עבור המותג ביסלי בהשקעה של כמיליון ₪. במסגרת הפעילות תשיק אסם סדרה אינטרנטית מיוחדת שתאפשר לגולש ליצור מופע סטנד אפ אישי בכיכובו של הסטנדאפיסט אורי חזקיה. האפליקציה המושקעת פונה בעיקר לבני הנוער ולצעירים ותאפשר לכל גולש "לעשות סטנד אפ על החבר שלו" תוך שימוש בפנייה אישית לחבר, שילובו בקטעי הווידיאו והתייחסות ישירה בתכנים לאופיו ולאישיותו, כאילו נכח במופע אמיתי של אורי חזקיה בליווי הדמויות של ביסלי.
מנהלת שיווק חטיבת החטיפים, רחלי ירקוני-גולדשטיין, מסרה כי החדשנות באפליקציה טמונה ביכולת לייצר סרטון המשלב בין יכולת הגולש לייצר תוכן פרסונאלי הרלוונטי אליו ולחבר'ה שלו ועולם הסטנד אפ וההומור.
האפליקציה (שפותחה ע"י חברת אידיולג'יק) כוללת שישה סרטוני סטנד אפ אישיים, העוסקים בנושאים של: אהבה, טכנולוגיה, חבר'ה, בית ספר, אופנה ואוכל. הסרטונים ישלבו בין אנימציה של דמויות ביסלי לבין צילום חי ויישאו אופי הומוריסטי.
אורי חזקיה נבחר להוביל את הקמפיין בעקבות סקרים שנערכו בקרב בני נוער וצעירים, שמצאו כי הוא בין הסטנדאפיסטים המובילים והאהובים ביותר. כדי לחזק את המיצוב של ביסלי כחטיף שעוזר לפרק עצבים, ממש כמו שצחוק משחרר, הוחלט לחבר את המותג ביסלי לעולם התוכן של הסטנד-אפ.
הפעילות תעלה בסוף אוגוסט בליווי קמפיין באנרים נרחב באתרים המובילים, כחלק מקמפיין ביסלי החדש, שעולה בימים אלו בטלוויזיה בכיכובו של אורי חזקיה. הקמפיין החדש כמו גם סרטוני האינטרנט ממשיכים את האסטרטגיה של ביסלי- עצבני? תעמיס!.