במקום פרסום: שטראוס תחלק למעלה מחצי מליון ספרים ברוח המותג "גבינות שטראוס" לדלתות הבתים בישראל

לאחר שאיקיאה פתחה את השער לשיווק הישיר כאשר החלה לחלק את הקטלוג שלה ישירות לדלתות הבתים ובעקבות הצלחת המהלך של חברת האופנה פוקס ששלחה גם היא קטלוג לדלתות הבתים, שטראוס מחלבות מצטרפת לחגיגת הגישה הישירה לבתי הלקוחות על ידי הצגת מהלך כינוס המותגים של קטגוריית הגבינות של שטראוס, בספר לכל המשפחה, שיופץ לדלתות הבתים בכמות של למעלה מחצי מליון עותקים בכל רחבי הארץ.



הספר מפגיש את הצרכנים עם תפיסת העולם של "גבינות שטראוס", תפיסה של "הנאות קטנות" בדרך אינטימית, בלתי-שגרתית ונוגעת, באמצעות הצגת מגוון רגעים יום יומיים, שנוגעים בכל אחד מאיתנו.



סיגל שילוני, מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות אמרה היום: " ספרון ההנאות הקטנות מעביר לצרכן את המסר העומד מאחורי המותג בדרך אישית ומרגשת".



שילוני ציינה כי שימוש במדיה אלטרנטיבית תופס תאוצה בעולם לצד השימוש במדיה הקונבנציונלית. הצורך בקשר אמוציונלי עם הצרכן הולך ומתחזק. סיפור הגבינות עומד בפני עצמו.



אין זו הפעם הראשונה ששטראוס מבצעת מהלך שיווקי-פרסומי באמצעות דלתות הבתים. גם כאשר הושק קוטג' שטראוס חולקו על דלתות בתי תושבים דוגמיות של הקוטג' החדש. מהלך זה זכה לחשיפה תקשורתית יפה, אך לא סייע בסופו של דבר להצלחת המוצר.

אולי יעניין אותך

 אביב מנכל ובעלים בלנדר צילום סיון פרג' (1)
14466pica3
14099pica3

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס