בני אלון ( גיל 37 ) מונה לתפקיד סמנכ"ל השיווק של המסלול האקדמי המכללה למינהל.
אלון, בעל תואר ראשון (B.A.) רב תחומי במדעי החברה עם התמחות בתקשורת מאוניברסיטת בר-אילן ותואר שני (M.A.) במינהל ציבורי מאוניברסיטת ת"א, שימש עד היום במגוון תפקידי הנהלה ,תכנון וביצוע אסטרטגיה שיווקית.
בעבר שימש כיו"ר ועדת השיווק של דירקטוריון קבוצת איסת"א. בתפקידו האחרון שימש כחבר הנהלה וראש מערך השיווק וקשרי החוץ של H.I.T המכון הטכנולוגי בחולון וכחבר דירקטוריון בחברת היישום של המכון – ע.י.י.ט.
במסגרת תפקידו במכון, בני הוביל ויזם את האסטרטגיה השיווקית שכללה מהלך לבניית זהות מותגית חדשה למכון. מהלכים אלו תרמו לעלייה בביקושים ולהכפלת מצבת הסטודנטים לאורך השנים, למיצבו והתחזקות מעמדו של המכון במערכת האקדמית ובשוק העבודה.
לדברי אלון: "אני רואה אתגר מיוחד בתפקיד זה בתקופה בה מערכת ההשכלה הגבוהה מתפתחת, הופכת לתחרותית יותר ועוברת שינויים דינמיים. אתגר זה מתחדד נוכח המגמה לה אנו עדים בשנים האחרונות של עליית כוחן של המכללות האקדמיות לעומת האוניברסיטאות, כך שכיום – יותר סטודנטים לתואר ראשון לומדים במכללות אקדמיות. המסלול האקדמי המכללה למינהל, כחלוצת המכללות והגדולה בהן, מובילה את תחום ההשכלה הגבוהה, בחדשנות, בחיבור לתעשייה ובעדכניות, בשירות לסטודנט. בשנים הקרובות צפויים אתגרים רבים למכללה, ובטוחני כי במסגרת תפקידי אביא לידי ביטוי מניסיוני והידע שצברתי בתחום השיווק והפיתוח העסקי בעולם האקדמיה – ובכך לתרום ולהעצים את מעמדה של המכללה בענף".