בני הנוער מעדיפים את WhatsApp על Facebook, כך עולה מסקר עמדות שביצעה חברת TNS עבור בזק בקרב מדגם מייצג של גולשי אינטרנט. על פי הסקר בקרב בני הנוער פייסבוק מאבדת מכוחה, זאת לעומת רשתות חברתיות ואפליקציות אחרות כמו WhatsApp, You Tube וכו'.
על השאלה, "על איזו אפליקציה היית מוותר" עולה מן הסקר כי כל טווחי הגילאים (בני נוער, צעירים, גילאי ביניים ומבוגרים), היו מוותרים על אפליקציית הפייסבוק, לפני שהיו מוותרים על אפליקציות חברתיות אחרות. מכאן ניתן להסיק כי פייסבוק אינה האפליקציה השימושית ביותר עבורם. לעומת זאת, כמו אצל בני הנוער אפליקציית ה-WhatsApp מובילה בקרב מרבית הקבוצות, פרט לקבוצת המבוגרים (50 פלוס) שציינו את אפליקציית ה- Waze כמובילה.
במקביל לממצאים אלו, עולה נתון מעניין נוסף התומך בטענה כי פייסבוק מאבדת מכוחה. על פי הסקר ניתן לראות כי לאחרונה חלו שינויים בהיקף הפעילות של כל קבוצות הגיל ב-Facebook. את הירידה הגדולה ביותר ניתן לראות בקרב בני הנוער שהעידו על עצמם כי הורידו ב- 57% את הפעילות שלהם ברשת החברתית שבאה לידי ביטוי בפחות סטטוסים, תמונות, תגובות וכדומה.
עוד בדקה בזק בסקר מהו אמצעי המדיה הבולט להעברת מסרים מסחריים. אם בעבר הטלוויזיה היא זו שהובילה את הענף, הרי שהיום במרבית ישנה חלוקה לפי קבוצות הגיל, כאשר בקרב בני הנוער והצעירים הפרסום בדיגיטל מוביל, ואילו בקרב קבוצות הגיל הבוגרות יותר הטלוויזיה עדיין שולטת.
רן גוראון, משנה למנכ"ל בזק, "עולם הדיגיטל משתנה כל הזמן ולכן יש לבחון לפני כל קמפיין היכן נמצא הקהל הרלוונטי שלך. למרות האתגרים שמציבה המדיה החברתית אני מאמין שפעילות חדשנית תצליח לסחוף אחריה את ההמונים".
בתוך כך יצאה בזק בפעילות במטרה לחשוף בפני לקוחותיה את שירותי הגלישה והטלפוניה שמאפשרת בזק בחו"ל. במסגרת המהלך, בזק מגייסת את ה- ""WiFi Traveler, המשלב עבודה של פעם בחיים, תנאים ושכר חלומיים. המועמד שיזכה בתפקיד הנכסף ידלג במשך חודש שלם בין בירות נחשקות ברחבי העולם, ביניהן רומא, בודפשט, אמסטרדם, בנגקוק, מקסיקו ופריז. משימתו של ה"Wifi Traveler"- היא לצלם, לתעד ולסקר את חוויותיו מהאירועים והמקומות בהם עבר ולשתפם ברשת, באמצעות טכנולוגיות האינטרנט המתקדמות של בזק – Bezeq Free Wifi ו-Bphone המוצעות ללקוחות בזק ללא עלות. המועמד שיתקבל לתפקיד יקבל עבורו 20,000 שקל. בן סאות'הול – שזכה בפרויקט האוסטרלי "העבודה הטובה בעולם" שנערכה בשנת 2009, יוביל את המהלך של בזק בתפקיד ה"מנטור" במסגרתו יחלוק מחוויותיו ויציע למועמדים עצות וטיפים. בעקבות המהלך חצתה בזק את רבע מיליון המעריצים שיש לחברה על גבי עמוד הפייסבוק.