בנק אוצר החייל, מקבוצת הבינלאומי, עולה עם קמפיין פרסום תדמיתי רחב היקף תחת הסלוגן "בנק אוצר החייל – הבנק של כוחות הביטחון". הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב.
קובי מלכין, מנכ"ל בנק אוצר החייל, מציין כי הבנק אשר מתמקד ומתמחה באוכלוסיית כוחות הביטחון, ימשיך להעמיק את הקשר עם אוכלוסיה זו. הקמפיין, מוסיף מלכין, נועד להמחיש ולבטא את המחויבות הגבוהה של הבנק לכוחות הביטחון ואת הצעת הערך הייחודית של הבנק שנבנתה על פי ידע מקיף על צרכיה המיוחדים של אוכלוסייה זו.
בנק אוצר החייל מקבוצת הבינלאומי, פועל בישראל 70 שנים ומפעיל 48 סניפים ושלוחות ברחבי הארץ , 14 מהם בבסיסי הצבא ומתקני מערכת הביטחון. "חבר", מועדון הלקוחות של כוחות הביטחון, מחזיק ב 22% באוצר החייל.