בנק מזרחי-טפחות מציג סרטון פרסומת חדש במסגרת "פרי השעה" – סדרת הפרסומות המציעים פתרונות השקעה מותאמים לאקטואליה ולמצב השוק. בסרטון החדש מופיע שוב דביר בנדק הפרזנטור של הבנק לצידה של סוזי, מנהלת לקוחות חדר עסקאות מזרחי טפחות שמלווה את דביר בהחלטות הכלכליות שלו.
הפעם, הם מציגים לעולם את פיקדון "קרמבולה", פיקדון בלעדי למזרחי- טפחות במערכת הבנקאית, שמבטיח ללקוח השקעה בשני מסלולים ובסופה בוחר עבורו את הריווחי ביותר מבין הפרשי הריבית או המדד. בנוסף, מעניק הפיקדון אפשרות למשיכת הכסף בכל יום כבר מתום החודש הראשון.
בקמפיין החדש יוצא דביר ליער בן שמן, שם הוא מגיע לצומת ומתלבט באיזו דרך לבחור. לעזרתו של דביר מגיעה, שוב, מנהלת לקוחות חדר עסקאות של הבנק סוזי, שמציעה לו את הקרמבולה, פיקדון שבו לא צריך לבחור מראש באילו אפיקים להשקיע אלא נהנים מכל העולמות, ובסוף התקופה מרווחים את האפיק הגבוה ביותר מבין השניים – ריבית שקלית אטרקטיבית קבועה או הפרש מדד.
הקמפיין יעלה בפריסת מדיה רחבה, בטלוויזיה, באינטרנט וברדיו.
קרדיטים:
מנכ"ל- זיו קורן
סמנכ"ל קריאייטיב- איתי גרונר
מנהל קריאייטיב- קובי כהן, רועי גוטמן
קופי- מיטל שקדי קריא, תום ראובני
סמנכ"לית לקוחות- שירי הייסר בן גור
סופרוויזרית- נטלי רוקח
תקציבאית- לורן מור
פלנינג- ענת סגל, אביב שנר
מפיקה- דנה קארו
שחקנים- דביר בנדק, סוזי טובי
קריין- קובי מידן
חברת הפקה- ראבל
במאי- רוני גרובר
סאונד- סאונדהאוס
צלם- ירון שרף
עורך- חמי סולומון
בית פוסט-Gravity