לאחר תהליך אינטנסיבי שהתקיים בשנה האחרונה – שבא בעקבות המיזוג בין בנק המזרחי ובנק טפחות, מושק היום המותג "מזרחי-טפחות".
במסגרת התהליך נעשו מחקרים רבים וקבוצות מיקוד עם עובדי הבנק ולקוחותיו, בכדי ללמוד על הערכים, החוזקות והמיצוב של הבנק הממוזג, כפי שהם נתפסים בעיני לקוחותיו הפנימיים והחיצוניים.
מחקרים אלו הראו, כי הצורך המשמעותי ביותר כיום בתחום הבנקאות הוא הרצון של הלקוחות לצמצם את הפער בין צרכיהם, לבין המוצע להם כיום על-ידי הבנקים השונים.
קונספט המותג מזרחי-טפחות מבוסס על הכרה זו, ועל השאיפה ליצור בנק אשר מוביל בחשיבה בנקאית אחרת.
התפיסה הבנקאית הייחודית של מזרחי-טפחות מבוססת על 3 ערכי-יסוד, אשר נמצאו במחקרי הבנק כצרכים המשמעותיים ביותר: צורך בהדדיות, צורך ביוזמה, וצורך ב-EXTRA.
המחקרים הרבים שבוצעו בשנה האחרונה הראו כי שמירת השם המאוחד "מזרחי-טפחות" מעצים את המיוחד והמאפיין שבשני הבנקים ובה-בעת מנטרל חולשות מותגיות.
הלוגו שנבחר ללוות את המותג מזרחי-טפחות הוא סמל ה-Infinity. הצבעים שילוו את המותג מזרחי-טפחות הם : כתום, לבן ואפור. שלושת הצבעים יבואו לידי ביטוי בכל אמצעי התקשור של הבנק: הלוגו, אביזרי הנראות, נקודות ההשקה עם הלקוח בסניפים ומחוצה להם, הפרסום ועיצוב הסניפים, המוצרים של הבנק וכדומה.
כמו בתחום המוצרים והשירותים, גם בתחום השפה התקשורתית משיק מזרחי-טפחות שפה חדשנית, ומבודלת. מתוך ההכרה בכך שבמוקד התפיסה הבנקאית הייחודית עומדת מערכת-יחסים ארוכת-טווח בין הלקוחות לבנק, תתבסס כל השפה התקשורתית על אנשים, ותקשורת בין אנשים.
הרעיון הוויזואלי מזכיר את הסרט "דוגוויל" – האינטראקציות הבין-אישיות מוצגות על-ידי דמויות אנושיות כאשר כל הסובב אותן מתואר באיור ובמילים, במטרה להשאיר את האנשים במרכז.
הסלוגן שילווה את התפיסה הבנקאית של מזרחי-טפחות יהיה: אנחנו לא רק מטפלים בכסף. אנחנו מטפלים בכסף של אנשים.
בימים הקרובים יעלה קמפיין של כרטיס אשראי טפחות, מוצר חדשני וייחודי והוא המוצר הראשון בסדרת מוצרים ושירותים שיושקו על ידי הבנק.