בקטגוריית טכנולוגיה משרד יחסי הציבור הראל- מורדי זכה בפרס האריה השואג 2013

משרד יחסי הציבור הראל- מורדי, בבעלות רויטל מורדי וינון הראל, זכה בפרס קמפיין השנה בקטגוריית טכנולוגיה, בתחרות האריה השואג 2013, תחרות המצוינות השנתית של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל, על קמפיין השקת גולן טלקום.


האתגר הגדול בקמפיין השקת גולן טלקום היה בנייה וחשיפה של מותג חדש ואנונימי, הפיכתו ללגיטימי ומיצובו כאלטרנטיבה היחידה בשוק הסלולר לצד ערעור הסדר הקיים.


יחסי הציבור נבחרו כמנוע היחידי לקידום האסטרטגיה התקשורתית, שהייתה: גולן טלקום נושאת דגל המהפכה התקשורתית והאלטרנטיבה היחידה לשינוי בשוק הסלולר. הקו התקשורתי היה ישיר, פשוט, שקוף, לעיתים בוטה ובגובה העיניים.


התוצאה: גולן טלקום מזוהה כאחראית כמעט לבדה על המהפכה הסלולרית, עם יותר מ- 280 אלף לקוחות חדשים. על פי הנתונים, מספר האזכורים בתקשורת של מיכאל גולן, מנכ"ל ובעלים גולן טלקום, החל מתקופת ההשקה במאי 2012 ועד לסוף שנת 2012, הסתכם בכ- 1889 פעמים. בנוסף, גולן טלקום הייתה הביטוי המחופש ביותר בגוגל, על פי נתונים שפרסמה גוגל ישראל בסוף שנת 2012.

אולי יעניין אותך

unnamed
חלוה סנדוויץ פרמיום של חברת אחוה צילום יעל האן
גיל סתיו מנכל בלנדר ישראל צילום סיון פרג'
ריהוט משרדי
יחצ פרטנר
דניאלה רייבנבך צילום דקלה הוסטיק (9)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף