כ-50 בעלי עסקים במרחב עוטף עזה ישתתפו בתוכנית מיוחדת של תב"ת- ג'וינט ישראל, שתאפשר להם בקרוב לקדם את עסקיהם באמצעות האינטרנט. באמצעות חנות וירטואלית באינטרנט יוכלו בעלי העסקים לגייס קהל לקוחות חדש וליצור ביקוש מחוץ לשטחי הפעילות של העסק במרחב עוטף עזה, הנמצא בשנים האחרונות תחת איום מתמיד של טרור. המיזם שקורם עור וגידים בימים אלה מבית היוצר של תב"ת- ג'וינט ישראל, בעלות של כמיליון שקלים מתקציבי החירום לשדרות ועוטף עזה, כרוך בהשתתפות מינימלית של 50 שקלים בחודש מהמשתתפים, כדמי רצינות.
התוכנית תכשיר את המשתתפים לניהול של אתרי אינטרנט תוך ליווי צמוד, הכשרה בסיסית מתאימה ותכנון עסקי יעיל במטרה לייצר לאותם בעלי עסקים מקור הכנסה נוסף וקבוע באמצעות הגדלת קהלי היעד. ההכשרה תכלול היכרות עם עולם המחשבים והאינטרנט, הקמת האתרים בליווי של מומחים שיווקים באינטרנט וליווי בעלי העסקים בקידום ושיווק האתרים.
בין השירותים שיינתנו לבעלי העסקים: סיוע בהקמה ובתחזוקה של אתר אינטרנט של עד 500 עמודים, שטח אחסון של 100MB, תעבורת נתונים של 20GB, דומיין ישראליבין לאומי חינם ו 5 תיבות דואר בנפח של 10MB.
לאינטרנט יש אפשרות מוכחת בפנייה אל קהלי יעד רחבים. 3.4 מיליון אנשים, שהם 49% מכלל האוכלוסייה, משתמשים באינטרנט. ליותר – 1.13 משקי בית יש חיבור אינטרנט, 91% ממשפחות אלו מחוברים לאינטרנט המהיר. מתוך כלל משתמשי האינטרנט 41% נוהגים לבצע קניות או הזמנות מוצרים או שירותים באינטרנט. ישנם למעלה מ – 77,300 אתרים רשומים במרשם שמות המתחם באיגוד האינטרנט הישראלי, ענף המכר באינטרנט בארץ מגלגל כ-1.5 מיליארד שקל בשנה.
תב"ת (תנופה בתעסוקה) הינו מיזם תעסוקה שהקים ג'וינט ישראל בשותפות עם ממשלת ישראל בשנת 2006 במטרה לפתח תכניות לשילוב ולקידום תעסוקתי של אוכלוסיות חלשות בישראל, לאור הקשר ההדוק שבין היעדר תעסוקה לעוני. שיטות העבודה של תב"ת הן מגוונות, החל מיזמות עסקית לשם יצירת מקומות עבודה, תכניות תשתית המגייסות רשויות מקומיות לקידום מצב התעסוקה ברמה היישובית, וכולל תכניות לפיתוח ידע וכלים לקידום התמדה ומוביליות בתעסוקה.