בר בזל עברה לתפריט דיגיטלי עם "תוספות"

לקוחות המסעדה היפנית "בר בזל" ברמת השרון החלו ליהנות מתפריטים דיגיטליים המוצבים ליד כל שולחן, ומאפשרים להם מחוויה חדשה במהלך בחירת ההזמנה והשהות במסעדה. באמצעות הטכנולוגיה של חברת קונספטיק הישראלית ומחשבי ASUS, כל לקוח במסעדה יכול לעיין בתפריט דיגיטלי הכולל תמונות, סרטונים והסברים על מנות התפריט ולהשתעשע בפיצ'רים שונים המופיעים לצד התפריט.


מערכת דומה הותקנה לאחרונה במסעדת הוליווד פלאנט בלונדון.


התפריט הממוחשב (eMenu), מוצר הדגל של "קונספטיק", המותקן על מסכי המגע, מאפשר לסועדים לסקור את כלל המנות, תמונותיהן ומרכיביהן, לבחור את השפה הרצויה משלל שפות, ולהזמין מלצרית לשולחן בלחיצת כפתור. התפריט כולל בתוכו גם פיצ'רים נוספים, כמו משחקים שונים המיועדים לילדים והורים בעת ביקור במסעדה, או משחקים חברתיים שמאפשרים, בין היתר, לנהל שיחה עם שולחן אחר באמצעות המסך הדיגיטלי, לבדוק את התאמה נומרולוגית לבין הזוג, ושעשועים נוספים.


הצגת התפריט הדיגיטלי מתבצע על גבי מחשבי ה- EeeTop של ASUS מסוג "הכל באחד". המחשבים אשר סופקו על ידי חברת ויז'ואל, הם למעשה מסך מגע מתקדם בתוכו נמצאים כל רכיבי המחשב, כך שהם מספקים ממשק קל לשימוש, בסביבות עבודה צפופות כגון מסעדות.


עדי צ'יטיאט, מנכ"ל קונספטיק: "הביקוש לשירותי קונספטיק גדל מאחר והתקנת התפריטים הדיגיטליים מוליכה לעלייה ממוצעת של כ- 5 עד 12 אחוז בפידיון המסעדות המצטיידות בהן, מאחר והם מהווים אטרקציה מושכת קהל, וגם בשל הגדלת ההזמנות של כל שולחן שבו יש תפריט דיגיטלי, בשל נגישות המסכים והרצון להשתמש בהם".

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח