"אם כל הפולניות", הגברת שרה ויינשטוק, מתמודדת גם היא בבחירות לכנסת ומקימה את מפלגת האמהות, שחרטה על דגלה את הסיסמא "עושים כבוד לאמא". הגברת ויינשטוק מובילה מאבק נגד "חטיפת" הבנות על ידי אחות ליווי היריון של שירותי בריאות כללית. לטענת הגברת ויינשטוק – אחות ההריון, שמלווה ומסייעת לנשים במהלך ההריון, מהווה למעשה תחליף לאמא שלהן. ועל כך היא לא מוכנה לעבור בשתיקה !
קמפיין הבחירות של הגיברת ויינשטוק הינו המשך לקמפיין השיחה החדשני שיצרה חברת האינטראקטיב twisted עבור שירותי בריאות כללית להעלאת המודעות לשירות הייחודי שמציעה "כללית" ללקוחותיה – אחות ליווי היריון.
מטרת קמפיין שיווק השיחה האינטנסיבי החדש בכיכובה של הגברת ויינשטוק, לעורר באזז סביב שירות אחות ליווי היריון של שירותי בריאות כללית. במסגרת הקמפיין תקדם הגברת ויינשטוק את מפלגת האמהות בראשה היא עומדת, בפורומים הרלבנטיים, ברשתות החברתיות, באתרי שיתוף הקבצים ובבלוג האישי שלה www.hablok.co.il.
ענבר זך, מנהלת תקשורת שיווקית ב"כללית" "הקמפיין הקודם בכיכובה של גב' ויינשטוק, עורר שיחה משמעותית על שירות ליווי ההיריון של הכללית וזכה לתגובות נלהבות ברשת. השירות נחשף לקהלים חדשים והמהלך השלים את הפעילות השיווקית בנושא. החלטנו להמשיך בפעילות בכיכובה של שרה, לקידום השירות בזירות השיחה באינטרנט, תוך מינוף הבחירות הקרבות".
אייל גן-מור, סמנכ"ל קריאייייטיב ב- twisted מציין כי "דווקא עכשיו, המפרסמים חייבים לחשוב אחרת, לחדש, להפתיע ולהשתמש ברשת ובתוכן הגולשים בצורה יצירתית, לקידום המותגים שלהם".