'ברעם' עולה ירושלים: קיר חדש בכניסה הראשית לעיר הבירה בפורמט Head On Read


חברת 'ברעם פרסום מקורי' מרחיבה את פעילותה ועולה לירושלים. החברה קיבלה את הזיכיון לפרסום על גבי קיר התחנה המרכזית בירושלים, הנמצא בכניסה הראשית לעיר וזוכה לחשיפה עצומה. 'ברעם' בתחילת שנות ה-2000, פעלה רבות מול עיריית י-ם לאשר המדיום. באותה תקופה לא אושר פרסום ע"ג קירות.


הפרסום על גבי הקיר הוא בפורמט Head On Read (כיוון הנסיעה הינו לתוך השלט) והפרסום על גביו בשטח כולל של 330 מ"ר, נחשף ל- 100% הנכנסים לעיר הבירה בכניסה הראשית.



גיא בר-עם: "למרות שעד כה עיקר ההתמקדות שלנו הייתה באזור ת"א, החלטנו לצרפו למבחר הקירות ש'ברעם' מציעה ללקוחותיה בשל המיקום האסטרטגי והחשיפה העצומה של הקיר הפונה למגוון עצום של קהלי יעד ומתאים למפרסמים המובילים במשק לרבות חברות בינלאומיות".



הקיר המדובר ישווק לתקופת מינימום של רבעון בעלות של כ – 150,000 $. מס' מפרסמים בינ"ל כבר הביעו עניין רב בהזדמנות לפרסם בעיר הבירה.



חברת 'ברעם', מתמחה בפרסום שלטי חוצות על גבי בניינים ופיגומים, ובעלת הזיכיון הבלעדי לספק את שרותי הפרסום של הרשות בכל שדות התעופה ומעברי הגבול השייכים לה, כשגולת הכותרת הוא טרמינל 3, הטרמינל החדש של נתב"ג .


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת