לקראת חנוכה יוצאת ברק בקמפיין חדש למחייגים לחו"ל. חג החנוכה הינו הראשון מבין שלושה חגים החלים בחודש דצמבר (סילבסטר, ואיד-אל-אדחא), בהם צפויה עלייה של 40%-30% בהיקף השיחות לחו"ל. לכן בחרה 013 לצאת בשיווק מתוזמן היטב.
הקמפיין יעלה בטלוויזיה וברדיו בהיקף של כ- 1.3 מליון ₪. מברק נמסר כי "בטלוויזיה ימשיך להוביל הראל מויאל, גם את הקמפיין הנוכחי, בעוד שברדיו ברדיו בחרה 013 ברק, במאיר איינשטיין להזכיר לכולם את אחד מרגעי השיא של הספורט הישראלי, המוכר לכולם , ניצחון ההיסטורי של נבחרת ישראל בכדורגל על צרפת , בשנת 1993 והשידור המרגש שלו בו הוא מרוב התרגשות איבד את קולו. הקריאייטיב מדגיש עד כמה יהיה חבל להחמיץ הזדמנות להצטרף למבצע כה אטרקטיבי."