בשורה לנשים מלאות: FINALLY מותג חדש ובלעדי המתמחה בהלבשה תחתונה לנשים שופעות, לראשונה בישראל


חברת FINALLY משיקה בימים אלה מותג חדש בישראל המתמחה בהלבשה תחתונה במידות 42 ומעלה בלבד ופונה לפלח שוק רחב שכיום אין לו מענה בתחום. לרגל ההשקה יוצאת החברה בקמפיין בהיקף השקעה של כמיליון ₪.



לרגל הפתיחה יוצא המותג בקמפיין המשלב סיסמאות שנגזרות מהקונספט של הלבשה תחתונה לנשים שופעות. כך במודעות הקמפיין יעלו סיסמאות כגון "שופעת נשיות", "שופעת חן" "שופעת בטחון", "שופעת חושניות" וכו. הקמפיין שעולה באמצע נובמבר באמצעות משרד הפרסום "ברלזון רן לוי" בהיקף השקעה של כ – מיליון ₪, כולל שילוט חוצות, עיתונות ארצית ומקומונים וכן הפקת קטלוג ייחודי וראשון מסוגו בו מככבות דוגמניות מלאות בדגמים נועזים.



אתיה שהם בעלת הרשת מסרה כי: "הקמפיין בכלל והקטלוג בפרט משקפים נאמנה את הקונספט העומד מאחורי המותג – סוף סוף נשים מלאות יכולות למצוא מענה גם בתחום סקסי ואופנתי כמו הלבשה תחתונה".


לדבריה:"עשינו צעד אמיץ כשהחלטנו להפיק קטלוג נועז ויוצא דופן כמו זה שהופק עבור Finally כי אנחנו הרי רגילים לראות על גבי קטלוגים דוגמניות רזות, ואולי יש צורך להזכיר לפעמים את העובדה כי יש נשים שמנות בארץ, ושגם הן לובשות תחתונים, חזיות וביריות."



עוד הוסיפה שהם כי, "המותג בא לענות על צרכים הקיימים כיום בשוק ללא מענה: מחד הביקוש להלבשה תחתונה ולמתנות עבור נשים מלאות ומאידך מגוון לא רחב במיוחד, צבעוניות מוגבלת ומחירים גבוהים, כאשר ברוב החנויות שמשווקות דגמים אלה הם נמכרים לצד פריטי אופנה במידות קטנות ולרוב מוצנעים על המדפים."



לדבריה: "חשוב לי לשנות את המצב הזה מאחר ולנשים שמנות יש מודעות עצמית גבוהה ועברו הימים שהן היו מדוכאות על ידי הסביבה. הן יודעות שהן מלאות, אין להם בעיה עם זה והן יודעות גם להדגיש את הסקסיות והנשיות שלהן, הן מתלבשות על פי צו האופנה ויש להן טעם".



להשקת המותג קם מחקר מעמיק של שוהם על הרגלי הצריכה של נשים שמנות בתחום ההלבשה התחתונה הן באמצעות מחקר מעמיק בקרב קבוצות מיקוד המורכבות מקהל היעד, הן באמצעות צ'יטוט בפורומים של נשים מלאות באינטרנט והן בבבדיקת השוק במדינות שונות באירופה.



בחנות הדגל, הממוקמת ברחוב החרושת ברעננה (מול קניון רננים) שנפתחה בהשקעה של כ-300 אלף דולר, נמכרים חלוקים, תחתונים, חזיות, כותנות, מכנסיים ובייבי דול במידות 42-60 (לכל דגם, מלבד התחתונים והחזיות, נדרשים בין 2 ל-3.5 מטר בד). הדגמים תומחרו במחירים ריאליים, כדי שהלקוחות יחזרו לבצע קנייה חוזרת.



בהתאם לגודל הנשים, כך עוצבו גם תאי ההלבשה – גדולים מהסטנדרט – ומתפרשים על פני 1.50 מ"ר (כשהסטנדרט הוא 80 מ"ר).



תוכניות ההתרחבות של המותג כבר עומדות על הפרק, כאשר עד מחצית 2007 צפויות להיפתח עוד שתי חנויות באילת ובתל אביב., ולליין ההלבשה התחתונה יצטרף גם ליין של בגדי ים לנשים מלאות.


בנוסף, מתכננת בעלת הרשת לייצא את המותג לחו"ל. לשם כך שכרה אולם תצוגה ומשרדים בכפר סבא במטרה שיהיו מרכז השיווק והייצוא.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח