איש התקשורת חתם על הובלת קמפיין טלוויזיוני ראשון מסוגו עם חברת "קרדיט קלין", המעניקה יעוץ לשיפור הדירוג בלשכות האשראי, BDI וD&B כמו גם בבנק ישראל.
זוהי הפעם הראשונה בה חברה מתחום דירוג האשראי יוצאת בקמפיין פרסומי בטלווזיה בסדר גודל כזה.
חברת "קרדיט קלין", מעניקה שירותי ייעוץ פיננסי, מחיקה
ושיפור דירוג אשראי, באמצעות צוות פיננסי הכולל יועצים בנקאיים מנוסים שדואגים ללוות
את הלקוחות על מנת לתקן את הדו"ח האישי שלהם. מנכ"ל החברה הוא רמי
קוסטוקובסקי שהקים אותה לפני 9 שנים וכיום נחשבת לחברה הגדולה והמובילה ביותר
בתחום.