בעקבות הבחירה והרכישה של פלטפורמת האיקומרס לאופנה Adika, הרושמת גידול דו ספרתי בהכנסותיה מאז הקמת האתר וברבעונים האחרונים, גולף קידס מקדימה את התכנית העסקית שלה בלמעלה מ-3 שנים. לאור זאת, בכוונת גולף להשיק במהלך השנה על גבי פלטפורמת Adika, בנוסף לאתר טופשופ בישראל, גם אתר למותג בלו בירד וכן אתר לגולף אנד קו, ובכך להגדיל משמעותית את פעילות קבוצת גולף בתחום צומח זה.
הפלטפורמה הציגה במהלך התקופה נתונים מרשימים, בהם נאמנות לקוחות עם 75% לקוחות חוזרים, זמן גלישה ממוצע של 5:41 ו- 8 עמודים לביקור, עם ממוצע המרה של 2 אחוזים (משוער לכל 2015)
זו הפעם הראשונה בעולם שבעלת מותג טופשופ, קבוצת ארקדיה, אישרה לזכיין מקומי – להקים ולהפעיל עצמאית אתר למותג שיושק בחודשים הקרובים.
אלי מיזרוח, מנכ"ל קבוצת גולף: "אני גאה על קבלת הזיכיון להקמה ותפעול של אתר טופשופ בישראל .לראשונה בעולם, תאפשר בעלת המותג לזכיין מקומי, קבוצת גולף (באמצעות שותפות גולף-סקאל), להקים, לתפעל ולשווק בעצמה את אתר טופשופ ישראל.
אנו רואים בתחום האונליין מנוע צמיחה חשוב בהתפתחות הקבוצה על כלל מותגיה ונדבך משמעותי בצמיחתה".