גיא בר, לשעבר סמנכ"ל קריאטיב במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, מונה לתפקיד מנהל קריאייטיב ראשי בגיתם BBDO. בר יחליף את סמנכ"ל הקריאייטיב אסי שביט, הפורש מגיתם BBDO לאחר 3 שנים ומצטרף לאחד מסניפי סוכנות BBDO המובילים בחו"ל.
גיא בר, העובד למעלה מ- 10 שנים בתחום הפרסום, החל דרכו כקופירייטר ועבר בין היתר במשרדים תמיר-כהן ושלמור-אבנון-עמיחי, ב- 3.5 השנים האחרונות שימש כסמנכ"ל הקריאייטיב בבאומן-בר-ריבנאי. בין התקציבים הבולטים בהם טיפל: פלאפון, סופר-פארם, הוט, יוניליבר ועוד.
לדברי מיכל המאירי, מנכ"ל גיתם BBDO "מדובר באחד הכוחות המקצועיים בשוק, בעל רקורד מוכח של הצלחות ויכולות גבוהות בתחום הקריאייטיב, שיתרמו רבות להמשך תנופת העשייה של המשרד". לדבריה "צוות הבחירה בבר כלל את מיכל דבורצקי, המשנה למנכ"ל גיתם BBDO , ואת אסי שביט. לאחר תהליך בחינת המועמדים הוחלט כי בר הינו המועמד הראוי והמתאים ביותר".