חברת גלומניה בבעלות אביטל יוגב ומשרד יחסי הציבור של אופיר שפיגל ישתפו פעולה. כך נודע היום ל-Allmarketing. במסגרת השת"פ, יציעו שני הגופים ללקוחות מערכת הכוללת הן את הצד הטכני והן את זה התוכני.
אופיר שפיגל מסר היום כי התכנים לאתר יכתבו מנקודת ראות שיווקית ומתוך בחינה של צרכי הלקוח ודרישותיו מהאתר, הכוונה היא כי החברה המזמינה תקבל שרות אחד מושלם ולא תופנה בין 2 ספקי שרות שונים שכל אחד מטיל את האחריות והעיכובים על האחר כפי שמתרחש לא פעם.
אביטל יוגב: "כמי שבונה אתרים במשך שנים אני מכירה פרויקטים רבים שבהם נתקע בנייתו של האתר בגלל שאין מי שימלא אותו בתוכן, במקרים אחרים בונה האתרים מכניס תכנים זמניים שנשארים קבועים והם אינם ברמה הנדרשת. הפתרון שלנו הוא פתרון כולל המאפשר לחברה המזמינה את השרות לקבל את סל השרותים והכול מספק שרות אחד שאחראי לכל הנדרש".