גלידות נסטלה תיישם את מודל היהלום לזיהוי תובנות הצרכן בישראל

מקבלי ההחלטות של מותג הגלידות נסטלה יישמו לראשונה בשנת 2006 את מודל היהלום, כלי ייחודי בינלאומי חדש שפותח בשנתיים האחרונות, על ידי נסטלה העולמית והמיושם כעת ב-56 משווקיה ברחבי העולם, ובכלל זה בישראל.



מודל היהלום, משקף שיטת מחקר מקיפה שהתבצעה ב-11 מדינות בקרב אלפים רבים של צרכנים, ללימוד תובנות צריכת הגלידה במדינות אלה, ולזיהוי ההזדמנויות השיווקיות וציפיות הצרכנים, לקראת פיתוח מוצרים חדשים. באמצעותו ניתחה גם גלידות נסטלה בישראל את תובנות הצרכנים והחלה בפיתוח קו מוצרים אופטימלי ומגוון.



ליאורה ליפץ: " ממודל היהלום עלה כי שוק הגלידות בישראל משווע למוצרים בעלי ערכים כגון חטיף מעניק אנרגיה, צריכה בין הארוחות , קלילות ורעננות. עוד עלה מהמודל כי נושא התזונה והבריאות ימשיך להוות מנוע צמיחה, וכי הדרישה למוצרים שהם גם בריאים וגם טעימים – תיגבר . אנו מקווים שנעמוד גם בשנת ‏2006 בציפיותיהם של הקמעונאים והצרכנים גם יחד".




גלידות נסטלה, בבעלות מלאה של קבוצת אסם, סיימה את שנת 2005 עם נתחי שוק מרשימים, תוך שהיא מחזיקה כעת ב-41% משוק הגלידות המשפחתיות בישראל, באמצעות מותג "לה קרמריה", מנוע הצמיחה העיקרי שלה. בערכי מכירות מוחלטים, מדובר בגידול שיא של 20% משנה קודמת.



בעוד השוק המבורקד גדל השנה ב6% בלבד על פי דו"חות נילסן, מראה גלידות נסטלה גידול של 11% במונחי יצרן.



כזכור, מותג לה קרמריה של גלידות נסטלה, זכה אשתקד להשקה אסטרטגית מחודשת שהוכחה כמוצלחת במיוחד. בבסיסה עומדת שיטת ה-SFT (Soft Freeze Technology), טכנולוגיית ההקפאה הרכה, המעניקה לגלידות מרקם קרמי חדשני ועשיר.



זאת ועוד, גלידת לה קרמריה וניל איטלקי במרקם ובטעם החדש הינה הטעם המוביל והנמכר ביותר בישראל מבין טעמי הוניל, והיא עומדת בראש מצעד המכירות של טעם זה עם 54% נתח שוק.



על פי דוחו"ת נילסן , רשמה גלידות נסטלה עוד הישג משמעותי, התואם את מגמת הבריאות ההולכת וגדלה בעולם ובישראל. בסגמנט ה-GOOD FOR YOU, הכולל גלידות יוגורט, אחוזי שומן מופחתים וגלידות ללא סוכר, אוחזת גלידות נסטלה ב- 47% מהשוק, גידול שיא של פי שלושה משנה קודמת.




סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה ליאורה ליפץ אמרה: " בשנת 2005 נרשם לראשונה שינוי בתמהיל הסגמנטים, ונראה מעבר לצריכת מוצרי פרימיום יקרים יותר, בעלי ערכים מוספים לצרכן. זיהוי מגמה זה יבוא לידי ביטוי משמעותי בתמהיל המוצרים שלנו לשנת 2006 שיושק עם תחילת העונה".



אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס