ג'ק בלאק מצטרף לג'ורג' קלוני בפרסומת חדשה לנספרסו

ג'ורג קלוני, הפרזנטור של חברת הקפה המובילה נספרסו, מככב בקמפיין חדש של החברה, כשהפעם לצידו הקומיקאי, ג'ק בלאק בתפקיד עצמו, שמביא טוויסט חדש ומשעשע לעלילה.



הפרסומת החדשה של נספרסו, שתעלה לאויר מחר, יום שלישי, 24.11, בוחנת בשובבות את המושג "What Else?". הביטוי, שבא לחדד את הייחודיות והמובילות של נספרסו בקטגוריית הקפה האיכותי, נטבע בפרסומת הראשונה של ג'ורג קלוני לנספרסו בשנת 2006. מאז ועד היום שחקנים הוליוודים רבים הצטרפו לצידו של קלוני- החל מז'אן דוז'רדן שהשתתף בפרסומת האחרונה והחליף עם קלוני נעליים תמורת קפה, דרך ג'ון מלקוביץ ששיחק את אלוהים, ועדמאט דיימון שהתחמק מקהל מעריצות. הפעם לצידו של קלוני עומד ג'ק בלאק, שזוהי הפעם הראשונה בה הוא משתתף בפרסומת מסחרית.



הפרסומת צולמה בוילה על שפת אגם קומו באיטליה. בפרסומת מכין לעצמו ג'ורג קלוני ספל קפה נספרסו ובדיוק כאשר הקפה מוכן, מופיעה יד שלוקחת ממנו את הקפה. היד היא של ג'ק בלאק, הפונה לאישה מושכת ומנסה לזכות בחיבתה על-ידי ניסיון להשתמש בביטוי הידוע של ג'ורג' קלוני: "What Else?". אך ג'ק, כמו ג'ק, מתבלבל ואומר את הביטוי בצורה לא נכונה, ג'ורג נחלץ לעזרתו ומלמד אותו איך עושים את זה נכון.



על שיתוף הפעולה בינו לבין ג'ק בלאק, אמר ג'ורג' קלוני בחיוך כי "זו הייתה משימה קשה אבל הוא עמד בה, אחרי לא מעט אימונים כמובן". ג'ק בלאק סיכם את החוויה המשותפת ואמר: "הרבה אגדות לגמו מהקפה הזה. אז זה בהחלט היה הזמן שלי לקחת צעד קדימה ולהגיד את המשפט המפורסם ‘What Else’– זו היתה ההזדמנות נהדרת עבורי ללמוד ישירות מהמאסטר".



קלוני, שמשמש כפרזנטור של נספרסו כבר עשר שנים, העמיק לאחרונה את מעורבותו בתוכנית של החברה לתמיכה בחקלאים. בנוסף הצטרף לפני כשלוש שנים לועד המנהל של תחום הקיימות בנספרסו (NSAB) כחבר מן המניין, והוא ומעורב באופן אישי בפרוייקט גידול ופיתוח חוות חקלאיות לגידול קפה בדרום סודן, שלאחרונה אף הופק ושווק קפה נדיר מתוצרתו.



משה מרי, מנכ"ל נספרסו ישראל: "החיבור בין קלוני לג'ק בלאק מצליח להביא לידי ביטוי בצורה הומוריסטית ומהנה את האלמנטים הרבים הכלולים בחוויית הקפה שלנו- החל מאיכות הקפה והקפדה על ערך הקיימות, דרך המומחיות הבלתי מתפשרת ועד בוטיקים אופנתיים ושירותים חדשניים. אני מאמין שצפייהמחוייכת בפרסומת תגרום לרבים מחברי המועדון שלנו לחשוב מה הופך את חווית הקפה של נספרסו לשונה וייחודית עבורם".



הקמפיין יעלה בטלוויזיה, בשלטי חוצות במיקומים מרכזיים, דיגיטל, פרינט ובבוטיקים של נספרסו. עלות ההשקעה בקמפיין כ 4 מיליון ש"ח.

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח