ד.א. סוכנויות תשווק את שעוני מנגו בישראל: תשקיע 2 מיליון ₪ בהחדרת המותג לשוק המקומי.

חברת "ד.א סוכנויות", המתמחה בייבוא ושיווק מותגי שעונים, תכשיטים ומשקפי שמש בינלאומיים לשוק הישראלי, קיבלה בימים אלה מחברת "סווטש גרופ" העולמית את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק של שעוני "מנגו" בארץ.



קולקציית שעוני מנגו המושקת בימים אלו היא הראשונה למותג בעולם, כחלק ממגמה הולכת וגוברת של כניסת מותגי ובתי האופנה הגדולים לשוק שעוני האופנה. קולקציה מונה כ-100 דגמים, מתוכם יגיעו לישראל כ-30. השעונים בקולקציה מעוצבים ברוח המותג ובהתאם לטרנדים המובילים באופנה העולמית.



החדרת שעוני "מנגו" לשוק המקומי תיעשה בהשקעה של 2 מיליון ₪ ותלווה בקמפיין מודעות פרסום בעיתונות. השעונים יימכרו בטווח מחירים של 519 עד 1,029 ₪ בחנויות השעונים המורשות ברחבי הארץ וכן בשתיים מתוך 9 חנויות "מנגו" בישראל בשלב הראשון. עד סוף שנת 2007 צפויים השעונים להימכר בכל חנויות המותג בארץ.



לדברי אמיר הלפרין, מנכ"ל ד.א. סוכנויות: ""מנגו" הינו מותג אופנתי-טרנדי מהמובילים בעולם והוא תואם ומשלים את קו המותגים הבינלאומיים שלנו, הפונה בעיקר לצעירים מעודכנים שוחרי אופנה וסטייל. "מנגו" הוא המותג הראשון שלנו הפונה לנשים בלבד, והחדרת המותג בישראל תיעשה בהתאם".



ד.א סוכנויות מתמחה בייבוא ושיווק מותגי שעונים ומשקפי שמש בינלאומיים לשוק הישראלי ומייבאת כיום את מותגי השעונים דיזל, DKNY, פוסיל, פוליס ואדידס, את תכשיטי המותגים דיזל, פוליס ופוסיל ואת מותג משקפי השמש הספורטיביים bolle. לחברה חנות שעונים ומשקפיים בבעלותה, ברחוב שנקין בת"א, וכן היא משווקת את מוצריה במאות חנויות משקפיים ושעונים ברחבי הארץ.



מותג האופנה הספרדי "מנגו" הוקם בשנת 1984 וכיום הוא נמנה על המותגים המובילים בעולם בתחום אופנת הנשים עם 812 חנויות ב-79 מדינות בעולם. המותג אהוד במיוחד ע"י צעירות ונשים אורבאניות בין הגילאים 18-35 וכן ע"י מובילות דעת קהל בתחום האופנה והתרבות. לצד פריטי הלבוש מציעה מנגו מדי עונה שפע עצום של אביזרי אופנה משלימים כגון נעליים, תיקים, תכשיטים ועוד.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים