ד"ר אלי פישר ודנית עין-גר ירצו למנהלי שיווק בל.ה.ב. בנושא שיווק מוצרי "דחיינות"

מדוע צרכנים נוטים לדחות שימוש במוצרים מסויימים? מה מאפיין את המוצרים הללו ומה מאפיין את הצרכנים האלה? המפגש הקרוב בסדרת מפגשי ל.ה.ב UPDATE בניהול השיווק יעסוק בנושא שיווק מוצרי דחיינות (Procrastinated Products).


במפגש תתקיים הרצאתה של דנית עין-גר, דוקטורנטית לשיווק באוניברסיטה העברית, החוקרת את דפוסי הצריכה של מוצרי דחיינות ובאילו אופנים ניתן להשפיע עליהם. מרצה אורח במפגש יהיה ד"ר אלי פישר, נשיא תעשיות פישר, שיסביר כיצד מרגילים את השוק להשתמש במוצרים כמו "אולטרסול".



לדברי רננה פרס, המרכזת האקדמית בתוכנית ל.ה.ב UPDATE בניהול השיווק, ישנם מוצרים ושירותים, שעל אף חשיבותם הרבה, צרכנים נמנעים או דוחים את השימוש בהם. תופעת "דחיינות" צרכנים, על אף הרלוונטיות שלה לקטגוריות מוצר רבות, ועל אף חשיבותה הרבה ליצרן ולמשווק, לא מקבלת מספיק התייחסותלא במחקר ולא בפרקטיקה. מחיר ההתמודדות של היצרן והמשווק עם תופעת הדחיינות היא בהשקעה עצומה בחינוך הצרכן. "מדובר בהשקעה יקרה מאוד שלא תמיד נושאת פרי ואם כן, רק כעבור פרקי זמן ארוכים", אומרת פרס.



המפגש יתקיים ביום ראשון, ה- 15 בינואר 2006, בין השעות 17:30-20:30, בפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב.

אולי יעניין אותך

יקיר ליסיצקי וחכ רביבו צילום רפי דלויה
table
רקנאטי קסטיאל רזיאל
מאיה רדושינסקי סמנכלית חטיבת לקוחות פרטיים פרטנר תומר לוי מנכל סיין נאו
קולורטק-צילום גיל שטיר
תמיר גורן, מנכל קבוצת SQLink עם ילדים של עובדי הקבוצה צילום באדיבות סקיולינק (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
מלכה עזריאלי טאון קרדיט יעקב תורג׳מן (1)
Aktivia aktuelle Version 27.2.13