ד"ר לירז מרגלית: חשוב להבין את שפת הגוף הדיגיטלית של הגולשים


נבחרת של בכירי עולם השיווק והדיגיטל נפגשה בערב קיצי ב-Talkhouse נמל תל-אביב על בירה, נשנושים ושיחה באווירה קצת אחרת בנושאים המעסיקים אותם, ואשר צריכים להעסיק גם את כולנו כצרכנים. האירוע, שארגן מועדון ה- ClubCDO של עמית קמה בחסות חברת אורקל ישראל, עסק באתגרים ובהזדמנויות של עולם השיווק הדיגיטלי, חווית הלקוח והביג דאטה.



ד"ר לירז מרגלית הסבירה איך משלבים פסיכולוגיה בעולמות של ביג דאטה: "חשוב להבין את "שפת הגוף הדיגיטלית" של הגולשים ואת האינטראקציות שלהם באונליין, מכיוון שהם חושפים דפוסי חשיבה והלך רוח. מה שמשנה לדוגמא, זה האם הגולשים משוטטים לאט או מהר, גוללים בצורה מסודרת או מבולבלת, ממוקדים במטרה או סתם משוטטים וכדומה. מתוך ההבנה של אלה, ובאמצעות פסיכולוגיה, קל יותר לחברה להציע לצרכנים את ההצעה האישית, הרלבנטית בדיוק עבורם".



המארחים היו עמית קמה– מנכ"ל קמדיה דיגיטל ושמוליק האוזר, מנהל תחום חווית לקוח באורקל ישראל, ובין הדוברים היו: שרית רדין– סמנכ"ל שיווק "קרסו מוטורס", ענת כהן גבור- מנהלת חויית לקוח ודיגיטל ב"לאומי קארד" ועידו ביגר- מנהל דאטה ראשי בחברת Yes, גיל כוכבי – מומחה בשיווק פרסונלי, וד"ר לירז מרגלית- פסיכולוגית אינטרנט, וראש תחום מחקר התנהגות משתמשים ב- ClickTale.



לדברי שמוליק האוזר, מנהל תחום חווית לקוח באורקל ישראל, "קהל הצרכנים מתחיל לחפש חוויה אחרת של קשר עם מותגים ועם חברות – חוויה פרסונלית, מותאמת לצרכיו, כזו שמבינה איפה הוא נמצא במסגרת המסע שלו כלקוח. הכלים שאורקל מציעה מצליחים לחבר בין העולם האמיתי לעולם הדיגיטלי. רק החיבור של העולמות יצליח לייצר מעורבות אמיתית ((engagement, וזה לא מדע בדיוני, אלא מציאות קיימת כבר היום שרק תלך ותתפשט".



עוד הציג האוזר את יכולות אורקל כספק מבוסס דאטה המוביל את תחום חווית הלקוח ואת הכלים המאפשרים לייצר תמונת לקוח של 360 מעלות.


עמית קמה דיבר על תפקידם של מנהלי הדאטה, תפקיד חדש יחסית אך צומח במהירות. "אם לפני 5 שנים היו 100 מנהלי דאטה ראשיים (CDOs) בכל ניו יורק, הרי שהיום יש כבר 3500 וגם בישראל הולכת וגוברת ההבנה לחשיבות פונקציה זו".



באירוע הוקרן באדיבות YES הסרט "הפנים האנושיות של הביג דאטה", שהציע הצצה מרתקת לדרך שבה כל אותם נתונים מהווים את הבסיס לטיפול באתגרים האנושיים המשמעותיים ביותר כמו מחלות ורעב עולמי, לצד המהפכה שיצרו בדרך בה מתנהל השיח עם לקוחות ועם מותגים.


אולי יעניין אותך

גיא קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
הרציף 1_ קרדיט צילום - יעל צור
פרס הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח