דאצ'יה מקימה מועדון לקוחות בישראל

מותג הרכב דאצ'יה – מבית קרסו מוטורס, משיק בימים אלה מועדון לקוחות. במסגרת המועדון יערכו מגוון פעילויות מגוונות ללקוחות דאציה, בין היתר: טיולי משפחות ברחבי הארץ, טיולי שטח, טיולים לשומרי מסורת (בימי שישי), פיקניקים, אירועים, השקות וכד'.


המועדון מיועד אך ורק לבעלי דגמי דאצ'יה, אשר יוזמנו לאירועים ויקבלו עדכונים שוטפים מידי חודש, באמצעות דיוור דיגיטלי – פרסונלי.


לדברי רועי שחורי, מנכ"ל דאציה ישראל: "לדאצ'יה העולמית קהילה של יותר מ- 2.2 מיליון אוהדים פעילים במדיות החברתיות. רעיון הקמת המועדון נולד מלקוחות דאצ'יה, אשר נקשרו במהרה למותג ובנו קהילה הפועלת באופן ספונטני. חברי הקהילה, מארגנים אירועים מזה 10 שנים, ברוח משותפת". לדבריו: "מותג דאצ'יה רתם את הקהילה הספונטנית על ידי ארגון אירועים קהילתיים ללקוחות, שהם שגריריה החשובים ביותר, המתקיימים בכל מדינה בה משווק המותג – אירועים הזוכים להצלחה גדולה מאוד עם מספר משתתפים רב".


אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג