אסם מעלה קמפיין חדש לדגני בוקר פיטנס עם פירות טרופיים של נסטלה. את הקמפיין תוביל הדוברת המייצגת של סדרת "פיטנס", מנחת תוכניות "כושר ואושר" בערוץ 2 ומאמנת הכושר המובילה, ענת הראל.
הקמפיין יעלה בהיקף של כמיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון. הסרט הנו סרט המשך לסרט הפרסום של סדרת פיטנס, תחת הסיסמה "עם הדגנים המלאים של פיטנס – זה מרגיש נפלא לשמור על הגיזרה" בסרט רואים שוטים של ענת הראל אוכל קערת דגני בוקר, ברקע אומרת הקריינית " ענת אוהבת לגוון את קערת הפיטנס שלה בפירות טרופים" ענת רצה על רקע החוף, והקריינית מוספי בארס: "אולי שתיקח את הגוף המושלם שלה ותיסע לאיזה אי טרופי, רחוק…" ענת ממשיכה לאכול בהנאה מקערת הדגנים ועונה "קנאה? סתם משמין!"
ענת הראל מוצבת בחזית קמפיין הפרסום ויחסי הציבור של המוצר – הראל מופיעה במסגרות שונות וערוכת פעילות הסברה בנושאי כושר גופני, תזונה נכונה ואיזון סגנון החיים. כמו כן, תמונתה מופיעה על גבי כל אריזות דגני "פיטנס" ו"פיטנס פירות" המשווקות בארץ. לדברי איילת תורן-דובר, מנהלת שיווק חטיבת דגני הבוקר של אסם, "ייצוג פיטנס שבמרכזו ענת הראל, נועד להגביר את החשיפה לדגני פיטנס בקרב נשים, באמצעות שימוש במודל של אישה אקטיבית, באמצע החיים, המיישמת סגנון חיים מאוזן המשלב בין קריירה, משפחה, תזונה נכונה וספורט – ומהווה מודל שנשים מסוגלות להזדהות עימו וליישם את עצותיו".
דגני הבוקר של נסטלה רשמו ברבעון האחרון גידול של 33% בנתח השוק. זינוק זה נירשם בעיקר בעקבות השקת דגני פיטנס פירות ודגני מולטי צ'יריוס. נתח השוק של נסטלה, בכלל קטגוריית דגני הבוקר, עומד כיום על 20.3% וממצב את החברה במקום השני בקטגוריה (נילסן, כספי, ספטמבר2006).