דומינו'ס פיצה שואבת מהמיתוג של ניו יורק

דומינו'ס פיצה משיקה New York Pizza משפחתית הנחתכת ל-6 משולשים במקום 8, כך שכל משולש דק דק וענק. מעליו מפוזרות גבינות ייחודיות של קשקבל, פרמז'ן ומוצרלה טרייה המחזקות את הטעמים של כל סלייס. הפיצה תמכר עם תוספת נוספת במתנה. הפיצה תשווק במשך כשלושה חודשים במסגרת מהדורת הקיץ של החברה.




עידו פרידמן, סמנכ"ל שיווק דומינו'ס פיצה בישראל: "רשת דומינו'ס פיצה עוקבת ומקבלת השראה מהטרנדים המובילים בעולם הקולינריה זאת במטרה לחדש ולהציע מגוון


אפשרויות וטעמים לקהל לקוחותינו. כרשת אמריקאית אנו גאים להעניק ללקוחותינו את החוויה הניו-יורקית עם פיצה חדשה שהגיעה אלינו לסניפים הישר מרחובות העיר התוססים ומשלבת חומרי גלם טריים ואיכותיים. New York Pizza עברה תהליך פיתוח ממושך שכלל התאמות ומבחני טעימה ממושכים עד שהגענו לטעם הפריך. כעת כל מה שנותר לכם לעשות הוא לקפל את הפיצה בצורה אנכית, בדיוק כפי שעושה הניו-יורקר הממוצע, ופשוט ליהנות מהביס."

אולי יעניין אותך

רפואת שיניים
ללא שם
pic2(1)
sodastream(3)
alon-loria(4)
12931

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג