חברת דור אלון הודיעה היום על מספר הסכמי שיתוף פעולה עליהם חתמה במטרה לספק מבצעים והטבות שונות בתחום הבריאות והכושר ללקוחות מתחמי התדלוק והמסחר של דור אלון (תחנות הדלק של דור אלון והאלוניות).
אביטל גינסברג – מנכ"ל שטרית גרופ: "השנה, בחרנו לקדם את נושא הכושר תחת הסיסמא כושר ואושר. תוך אמונה שכושר בכל גיל משמעו איכות חיים. בחרנו את אלי האנה כמוביל הקמפיין בשל היותו אייקון של תרבות הכושר בישראל, ובשל זכייתו 3 פעמים ברציפות כמר עולם. סגנון חייו ושל כל בני משפחתו, מהווים מודל לאורח חיים בריא השם דגש על פעילות ספורטיבית לכל בני המשפחה."
הקמפיין באמצעות שיטרית מדיה אשר בבעלות רות שיטרית, כולל: פרסום בעיתונות הארצית, רדיו, אתרי אינטרנט ופרסום בנקודות המכירה.
הקמפיין בעלות כוללת של: 2 מיליון ₪.
קרדיטים:
מנהל קריאטיב: פיני מזרחי
מנהלת לקוחות: שרון ברונר
מנהל שיווק לקוחות : אלי בר יוסף
ארט: יואב שומכר, אורית יידוב
קופי: שי יוריש
יח"צ: טל כץ, אמיר שינקמן
ניהול אינטראקטיב: ליאור מורג