דיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון משיק שירות הזמנה מוקדמת מהבית

ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי במהלך חדש: PRE-ORDER במסגרתו יוכלו הטסים לחו"ל לבצע את הזמנת הקניות בטווח של שבועיים ועד 24 שעות לפני מועד הטיסה, באמצעות אתר האינטרנט ולאסוף את המוצרים ביום הטיסה ו/או ביום החזרה. באתר ניתן למצוא את מרבית המוצרים הנמכרים בחנות ובמחירים זהים. כמו כן, האתר מציע את המבצעים שמוצעים בחנות ואת ההטבות המיוחדות לחברי המועדון. ניתנת גם אפשרות למימוש קופונים שונים.


שלב ההרצה כלל מאות לקוחות שהתנסו בשירות בגרסת הבטא. הלקוחות הוזמנו להשתתף בחודשיים האחרונים בשירות והם ביצעו את הקניות באתר הנסייני.


לדברי אמנון תגורי, מנכ"ל ג'יימס ריצ'רדסון, "בשנתיים האחרונות יזמנו מהלכים משמעותיים שעיקרם לשפר את חווית הקנייה עבור לקוחותינו. שיפוץ החנות בסטנדרטיים בין בינלאומיים, הכנסת קטגוריות חדשות ומותגים חדשים תוך הרחבה בלתי פוסקת של מגוון המוצרים בחנות, שקיפות המחירים באתר, מאפשרת ללקוחות לבדוק בזמן אמת את המחירים והמבצעים בחנות ובכך לבצע קנייה חכמה יותר, מערכת תורים חדשה המקצרת את זמן השהייה ל 2.5 דקות בממוצע וכ- 7 דקות בזמני העומס, שירות צ'אט באתר האינטרנט לכל שאלה תוך מענה קצר, עמוד פייסבוק המעדכן מידי יום על מוצרים/שירותים חדשים בחנות"


לדברי שני ענבר קריטי, מנהלת שיווק וקשרי לקוחות: "אנו יוצאים בשירות חדש נוסף לנוחיותו של הצרכן: שירות PRE ORDER המאפשר הזמנה של מוצרים לפני הטיסה, מכל מקום וביתר נוחות, אנחנו מאמינים שצרכנים רבים המעדיפים לבצע את רכישותיהם מהבית, יאמצו את השרות וייהנו ממנו."


אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שמלת כלה
גנרטורים ביתיים
איטום גג