דינמיקה,
רשת המובייל הגדולה והמובילה בישראל מכריזה על הקמפיין הגדול בתולדותיה,
המלווה במיתוג חדש, לצד מהלך שיווקי
נרחב תחת המסר "אמרתם מובייל, אמרתם דינמיקה!".
המיתוג החדש ילווה בקמפיין תקשורתי עוצמתי ומיתוג 50 הסניפים הפרוסים
הארץ. בתהליך המיתוג
תבוצע גם "מתיחת פנים"
לנראות הכללית של המותג, באמצעות שפה שיווקית עדכנית, צעירה וצבעונית. דינמיקה, יבואנית רשמית של
אפל וסמסונג, הינה הרשת
המובילה בישראל המציעה חווית קנייה מנצחת, שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר ללא פשרות, מחירים אטרקטיביים
ומגוון רחב של מותגים מובילים במקום אחד.
אלי אדדי, מנכ"ל דינמיקה: "האסטרטגיה
השיווקית החדשה, שתבוא לידי ביטוי
גם בשפה התקשורתית וגם במיתוג מחדש של הסניפים והנכסים הדיגיטליים, באה לספר לכולם
את מה שלקוחות דינמיקה כבר יודעים:
דינמיקה היא רשת המובייל מספר 1 בישראל, עם סטנדרט שירות ומקצוענות ברמה
הגבוהה ביותר, עם מגוון רחב של
מותגים מובילים ובזמינות הגבוהה ביותר, הן בסניפים במיקומי פריים לוקיישן מובילים, הן באתר האיקומרס
והן במוקדי השירות והמכירה שלנו.
אנו שמחים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם השחקן והקומיקאי המצליח, אלי פיניש, שעד כה העניק
לפרסומות שלנו את הטון הייחודי כאשר ביצע את הקריינות במהלך השנתיים האחרונות״.
אלי פיניש אחד מהשחקנים והקומיקאים המצליחים בישראל: מיומה הראשון הוא
מככב בתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" ואחראי לכמה מהחיקויים הבולטים שהיו
בתוכנית. לצידו של פיניש
יככב בקמפיין הראשון יעקב אחימאיר, עיתונאי העבר ברשת "קול ישראל" ובטלוויזיה
הישראלית במשך למעלה מ-4 עשורים,
אשר הוביל, ערך והגיש תוכניות אקטואליה, מהדורות חדשות ויומנים וזכה בפרס סוקולוב למפעל חיים. עלות הפקת
הקמפיין בהובלת משרד הפרסום Fire מוערך במספר
מיליוני שקלים.
לצד הפרסומות הטלוויזיניות, הקמפיין ילווה עם
שילוט חוצות, דיגיטל ואתרים מובילים, לצד קמפיין
סושיאל ברשתות החברתיות.
הקמפיין בהובלתו של אלי פיניש, יאפשר לדינמיקה להעמיק את אחיזתה בשוק המובייל,
שפורח בשנים האחרונות,
ונהנה משגשוג. כיום דינמיקה
מחזיקה בהסכמי יבוא רשמיים מול אפל וסמסונג. ההסכמים מאפשרים להציע לצרכנים היצע רחב עם זמינות גבוהה, לצד המחירים
הזולים בשוק, ושירות תיקונים
רשמי. כיום לדינמיקה 50 סניפים הפרוסים
ברחבי הארץ, הכוללים 5 סניפים באילת
המאפשרים לבצע איסוף עצמי דרך הזמנה באתר.