דיסקונט וחברת eCommunity חתמו על הסכם שיתוף פעולה הפונה ללקוחות הבנק המעוניינים למכור בזירת המסחר אמזון בישראל ובעולם ומציע פתרון מלא עבור לקוחות אלה. הפעילות תושק בימים הקרובים ותכלול כנס עבור לקוחות הבנק שיתקיים ב- 14 לנובמבר. בכנס תינתן הרצאה נרחבת ע"י eCommunity על הכרת עולם המסחר המקוון באמזון, לאיזה לקוחות מתאים לסחור, מבנה השירותים שהחברה מעניקה וההטבות ללקוחות דיסקונט.
שיתוף הפעולה יעניק ללקוחות הבנק המעוניינים למכור באמזון, לווי צמוד מא'– ת' הכולל, סל של שירותים תומכים – בדיקת היתכנות, הבודקת את היתכנות העבודה של כל חברה ספציפית מול אמזון, ניתוח שוק מקדים עבור הלקוח , זיהוי חולשות וחוזקות של מוצריו, ניתוח שוק המתחרים, בחירת פלטפרומה ושוק נכון למכירה, כדוגמא – אמזון ישראל, אמזון ארה"ב או אירופה, בניית אסטרטגיה מקיפה ומותאמת, הקמת החנות, ליווי שוטף הכולל ניהול החנות, ניהול קמפיינים, מתן שירות לקוחות ועוד.
לקוחות מחזיקי כרטיס אשראי מפתח דיסקונט ייהנו מהנחות משמעותיות בתעריפי החברה.
הלקוחות ייהנו מתוכנת אוטומציה ייחודית ובלעדית שפיתחה במהלך השנה האחרונה e – community ביחד עם חברת ups המתממשקת לאמזון, לבלדרי יו פי אס ולמנהל הלקוח באי קומיוניטי ומאפשרת ניהול מלאים, מעקב אחרי משלוח ודיווח לאמזון על ביצוע השילוח, הכל לפי הסטנדרטים המוכתבים על ידי אמזון.
דיסקונט יעמיד הצעת מימון ייחודית להקמת חנות באמזון .
לדברי רם גריאני, מנהל אגף אשראי קמעונאי בדיסקונט: "זהו מהלך מצויין המשתלב יחד עם אסטרטגיית עסקים קטנים שהבנק מוביל בימים אלה לטובת הרחבת השירות והצעות הערך לכלל העסקים העובדים עם הבנק, סניפי הבנק נכונים וזמינים למתן שירות ללקוחות שיבחרו להיכנס לשת"פ עם אמזון".
מוסרת אודליה אורבך בעלים ומנכ"לית משותפת ב eCommunity: "חברת eCommunity מספקת שורה של שירותים המיועדים כולם לסייע לחברות להקים את פעילות המסחר האלקטרוני שלהם בצורה נכונה והיעילה ביותר באופן שיבטיח הימנעות מטעויות ותקלות קריטיות, ושיאפשר יצירת תשתית להקמת עסק רווחי, מצליח, צומח ויציב. סל השירותים המוצע על ידי החברה נבנה לאורך שנים של ניסיון בתחום הייעוץ והליווי העסקי לעסקים הפעילים בעולם המסחר האלקטרוני ומיועד לספק את חבילת הערך האולטימטיבית להשגת מטרות ויעדי הפעילות העסקית."