הנהלת חברת דלק ישראל חתמה הבוקר על הסכם לרכישת 51% מחברת ג'ו קפה גורמה, בעלת רשת בתי הקפה "קפה ג'ו". העסקה מהווה אבן דרך חשובה ביישום האסטרטגיה העסקית של דלק ישראל – פיתוח הזרוע הקמעונאית של החברה. בכוונת דלק – מנטה להאיץ את פיתוח רשת "קפה ג'ו", ביחד עם הבעלים והנהלת הרשת, באמצעות פתיחת סניפים חדשים שיפעלו במספר פורמטים במתחמים הקמעונאיים של החברה.
אבי בן-אסאייג, מנכ"ל דלק ישראל אמר הבוקר באירוע החתימה כי "מדובר בשותפות אמיתית שמייצרת ערך, עבור שתי החברות ואין לי ספק שלפנינו אתגר ועבודה רבה, אך עם מקום ליצירתיות ופוטנציאל גדול להצלחה. אנו מתכוונים להמשיך ולהשקיע בשותפות ובמהלכים קמעונאים נוספים". בן אסאייג הוסיף כי "מדובר על מהלך ראשון שטרם נעשה כמותו בארץ ומגדיר מחדש את תחום קמעונאות הדרכים בישראל. השותפות עם "קפה ג'ו", מותג חזק ומוביל בתחום הקפה בישראל, מהווה נדבך נוסף ביישום האסטרטגיה העסקית של דלק בתחום הקמעונאות אסטרטגיה".
עודד כהנא, מנכ"ל קפה ג'ו אמר כי: "בקפה ג'ו זכינו בשותף אסטרטגי והתחדשות אמיתית לקראת השנה החדשה. השותפות תאפשר למאות אלפי הלקוחות הפוקדים מדי יום את מתחמי התדלוק והמסחר של דלק מנטה ליהנות מקפה מעולה וממגוון מוצרים נלווים שעד היום הוצעו רק בסניפי רשת קפה ג'ו. עם פריסה של למעלה מ- 250 נקודות מכירה ברחבי המדינה, חוויית קפה ג'ו תהיה זמינה לכל אחד, בכל מקום בארץ. אני גאה בבחירה של דלק לחבור למותג "קפה ג'ו" ומשוכנע כי מהחיבור ייהנו הלקוחות, הזכיינים, העובדים, הספקים ובעלי המניות של שתי החברות".
באירוע החתימה הבוקר בתל אביב נכחה הנהלת דלק ישראל לצד הנהלת קפה ג'ו. דוד לרון, סמנכ"ל חטיבת הקמעונאות בדלק ישראל ודב גולדפרב, שותף בקפה ג'ו, ספרו כי כבר בפגישה הראשונה בין החברות לפני מספר חודשים כאשר עלה רעיון שיתוף הפעולה, היה ברור כי מדובר בשותפות אסטרטגית עם פוטנציאל צמיחה משמעותי בתחום הקמעונאות והקפה.
במסגרת השותפות ייפתחו בשלב הראשון סניפים של "קפה ג'ו" במתחמי התדלוק של דלק. הסניפים ייפתחו בתוך חנויות רשת מנטה, 181 במספר, בפורמט ""Shop in Shop ויציעו ללקוחות את הקפה המוכר והאיכותי מבית "קפה ג'ו", בליווי מגוון מוצרים טריים, כריכים, מאפים, עוגות ועוד. במקביל, בכוונת דלק לפתוח בחלק ממתחמי התדלוק בתי-קפה מעוצבים, בדומה לסניפי "קפה ג'ו" העירוניים, הכוללים מתחם ישיבה ותפריט עשיר ומגוון.
השותפות בין דלק ישראל ל"קפה ג'ו" מתווספת לשורה של שיתופי פעולה אסטרטגיים נוספים עם מותגים מובילים כמו דואר ישראל, ACE, סופר פארם, פלאפון ומירס, מהם כבר נהנים לקוחות רשת מנטה. שותפויות אלה הם נדבך חשוב באסטרטגיה הקמעונאית המבקשת לספק מגוון רחב של שירותים ומוצרים הזמינים ללקוחות "על הדרך" 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, שירותים שאינם קיימים היום במתחמי התדלוק השונים ברחבי הארץ.