מחלבות שטראוס מציגות קמפיין חדש למעדני החלב דני ודניאלה, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R.
מיכל איתן, מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות: "המעדנים האהובים שכולנו גדלנו עליהם, המככבים כבר שנים בכל בית בישראל וזוכים כיום לקמפיין מפתיע וייחודי תחת האמירה:"מעדני שטראוס טעם הילדות שלנו".
במרכזו של הקמפיין סרט פרסומת, בן 60 שניות, המתקשר באופן חדשני 2 מותגים שונים יחדיו. בסרט הפרסומת אנו מצטרפים למתמודדת בשעשועון טלוויזיה, שמגיעה לשלב שאלת הגמר של השעשועון- השאלה על כל הקופה. השאלה היא: מהו מעדן החלב שילדים במדינה גדלו עליו? המתמודדת מתלבטת בין שני המעדנים שעליהם כולם גדלו- דני ודניאלה.
הילד של דני מגיע להופעת אורח. אותו הילד ששר בחיוך: אמא, אני רוצה דני… בנוסף לו עוד 98 שחקנים השתתפו בצילומים, והם נמשכו יומיים.
הקמפיין יכלול סרט טלוויזיה, עם שני סופים שונים כאמור, ופעילות אינטרנט מיוחדת שתאפשר לגולשים להשתתף בשעשועון ולזכות בפרסים.