דנית שלו (45) מונתה בימים אלו למנכ"לית "נילסן ישראל" שהינה חלק מקבוצת מחקר הכוללת את : נילסן ישראל, הגל החדש, אדקיט ו-New Sense.
"נילסן" פעילה בכ- 110 מדינות בעולם והינה החברה המובילה בעולם בתחום המחקר, המידע וניתוח השווקים.
דנית שלו בעלת תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א ותואר ראשון בתקשורת בהצטיינות מהאוניברסיטה העברית בירושלים, שימשה במשך 20 השנים האחרונות בתפקידים בכירים ביניהם: סמנכ"לית שיווק קב' "עוף טוב", מנהלת שיווק "קוקה קולה בינלאומי " מנהלת שיווק ומחקר שיווקי בחב' "פלאפון" ועוד.