דקטלון מודיעה על מיתוג חדש, שינוי לוגו ושפה מיתוגית ועיצוב חדשני של יותר מ- 1700 חנויות הרשת בעולם

דקטלון, מותג ספורט רב-תחומי המוביל בעולם, חושפת את המהות החדשה שלה, "Move people through the wonders of sport", ואת האסטרטגיה העומדת מאחורי השאיפה הנועזת להנגיש ספורט חדשני ובר-קיימא לכל אחד. כחלק מהתהליך, דקטלון חושפת את המיתוג החדש שלה, הכולל זהות דינמית לטווח הארוך ולוגו חדש בצורת " Orbit – מסלול".

מאז תחילת דרכה בשנת 1976, דקטלון תמיד האמינה שספורט עוזר לקהילות להיות בריאות ומאושרות יותר. והיום, אנשים זקוקים לספורט יותר מתמיד.

בתחילת המסע הזה, דקטלון כתבה את אמנת ה-North Star שלה, שמשקפת את שליחותה לטובת החברה וכדור הארץ. בהנחיית ה-North Star נולד יעד חדש: Move people through the wonders of sport.

כדי להשיג יעד זה, דקטלון מאמצת אסטרטגיה גלובלית שאפתנית, הכוללת חווית לקוח משודרגת, מחויבות חזקה לקיימות ומודרניזציה כוללת של החברה. ליבה של חווית הלקוח היא מיתוג מחדש המוצג היום.

ברברה מרטין-קופולה, המנכ"לית של דקטלון הגלובלית: "היום הוא יום מיוחד מאוד הן בהיסטוריה והן עבור עתיד דקטלון. כיום, יותר מתמיד, העולם זקוק לספורט. יש לספורט כוח מאחד, והוא יכול לתרום לבריאות הגופנית והנפשית כאחד. בדקטלון, אנו רוצים להשפיע יותר על אנשים, החברה וכדור הארץ באמצעות הנעת אנשים דרך נפלאות הספורט. אני גאה לעבוד יחד עם חברי הצוות שלנו במסגרת North Star – כוכב הצפון שלנו. מדהים לראות את הקהילה המגוונת שלנו מתאחדת כדי לחגוג את מה שעושה אותנו מיוחדים: לאפשר לכל אחד לעסוק בספורט על פי התנאים שלו. אני בטוחה שהאסטרטגיה השאפתנית שלנו, המנחה את אופן העבודה שלנו, תבטיח שדקטלון תהיה מותג ספורט ייחודי המוביל בענף ושאנשים יוכלו לסמוך עליו."

זהות המותג החדשה והשפה העיצובית 

זהות המותג החדשה והבולטת של דקטלון משקפת את שאיפת המותג לעתיד, מבלי לשכוח את שורשיה. לצד הכחול הבולט, היא מקבלת כעת סמל מותג חדש – Orbit – "המסלול" – המבטא תנועה, שאיפה להגיע לשיאים חדשים ומעגליות, העומדת בלב המודל העסקי המקיים של דקטלון.

דקטלון משחררת את מלוא הפוטנציאל של המותג כדי להביא ספורט לכל אחד באמצעות שפה עיצובית חדשה  למותג חדש ופשוט יותר עם 9 קטגוריות מתמחות: Quechua (הרים), Tribord (מים ורוח), Rockrider (אופני שטח), Domyos (כושר), Kuikma (מחבטים), Kipsta (ספורט קבוצתי), Caperlan  (טבע), Btwin (גלישה וניידות בעיר) ו-Inesis (חץ וקשת), ו-4 מותגים מתמחים: Van Rysel, Simond, Kiprun ו-Solognac.

חווית לקוח חדשה המעוצבת על ידי חשיבה דיגיטלית

דקטלון רותמת את כוחו של הדיגיטל ומהפך גלובלי באתר המסחר האלקטרוני כדי לספק חווית קניות חלקה ללקוחותיה בכל זמן ובכל מקום.

שרשרת האספקה הדיגיטלית של דקטלון עברה חשיבה מחדש עם הכלים הטובים ביותר מסוגם ואלגוריתמי בינה מלאכותית כדי לאפשר תחזית מדויקת ותכנון מלאים מדוייק יותר. דבר זה כבר הוביל להפחתה משמעותית בבעיות המלאים ולשיפורים רבים, כולל הפחתת עלויות הובלה, טביעת רגל פחמנית וזמני אספקה.

דקטלון פורצת דרך ומובילה את לקוחותיה לחוויה סוחפת, הכוללת את אפליקציית הקניות 3D שלה ב-Apple Vision Pro בארה"ב.

בחודשים הקרובים, יותר מ-1,700 חנויות ברחבי העולם יעברו שיפוץ עם תפאורה חדשה לגמרי, המציעה ללקוחות ניווט אינטואיטיבי, נראות משופרת של מוצרים, תצוגות פיזיות ודיגיטליות מושכות ואווירה אסתטית.

השינוי בישראל: דקטלון ישראל מחבקת את השינוי ותאמץ אותו בכל האלמנטים השיווקיים שלה, מעבר לזה, השינוי הגדול ביותר יתרחש בהמשך בחוויית הלקוח בחנויות ובפלטפורמות הדיגיטל. את השינויים הפיזיים בחנויות יחלו להטמיע בישראל עוד השנה, החל מפתיחת החנויות החדשות שיפתחו ובהמשך עבור חידוש חנויות קיימות. 

מודל עסקי המבוסס על קיימות

כל הטוב שספורט יכול לעשות לחיי האנשים והחברה לא יכול לבוא על חשבון כדור הארץ.

דקטלון שואפת להיות כוח מניע ולכן היא התחייבה לאפס פליטות CO2 עד שנת 2050. יעדי הפחתת הפחמן הדו-חמצני של דקטלון הם (טווחים 1, 2 ו-3):

  • הפחתה של 20% בפליטות CO2 בשנת 2026.
  • הפחתה של 42% בפליטות CO2 בשנת 2030 ואפס פליטות עד שנת 2050.

דקטלון, המחויבת מאוד להשגת מטרותיה, ניתקה בשנת 2023, השנה השנייה ברציפות, את הצמיחה שלה מפליטת ה-CO2 שלה.

דקטלון עובדת יד ביד עם ספקים ושותפים כדי להדגיש את נושא הקיימות לאורך כל שרשרת האספקה. בשיתוף פעולה עם ספקים, דקטלון שואפת להפחית פליטת פחמן דו-חמצני בתהליכי העבודה ולסלול דרך למודלים עסקיים חדשים המבוססים על מעגליות ומחזורי חיים ארוכים יותר של מוצרים.

המשמעות היא שדקטלון מגדילה את אורך חיי המוצרים ומאפשרת ללקוחות להשתמש שוב, לתקן ולמחזר את המוצרים שלהם.

חדשנות בלב מותג ספורט רב-תחומי

בכל יום, למעלה מ-850 מהנדסים ו-400 מעצבים בדקטלון ממציאים, יוצרים, מעצבים ובודקים ללא הרף חומרים ומוצרים חדשים. התוצאה היא פתרונות ספורט פורצי דרך, הנתמכים על ידי 900 פטנטים.

תרבות זו מעצבת את המבנה של דקטלון שכולל צוותי מומחים כגון Booster Innovation – תמיכה בצוותים מקומיים, Sports Lab – חקר ספורט ודינמיקה של גוף האדם, AddLab – מרכז בניית אבי טיפוס תלת-ממדיים ו-Advanced Design – עיצוב הספורט וחוויות העתיד.

מסתכלים קדימה כאחד

דקטלון שואפת להיות אחד הארגונים השוויוניים ביותר בעולם.

בשנת 2023, צוות ההנהלה של דקטלון הגיע לשוויון מגדרי לראשונה בהיסטוריה שלו, והחברה התחייבה ליעד חסר תקדים לשנת 2026 הכולל מדידת ייצוג, שילוב ושייכות וקביעת סטנדרטים וביצועים גלובליים ברמה הגבוהה ביותר בתחום הגיוון, השוויון והשילוב (DEI).

דקטלון בונה ומחזקת קהילות, כגון נשים מנהיגות ותוכניות נלוות, ויוצרת שותפויות חיצוניות עם מומחים בתחום DEI. בשנת 2023, דקטלון זכתה במודעות בתעשייה, כולל המקום ה-10 בקטגוריית קמעונאות וסיטונאות של פורבס בתור "המעסיק הטוב ביותר לנשים" בעולם.

אודות דקטלון

דקטלון היא מותג ספורט רב-תחומי גלובלי המשרת ספורטאים מתחילים וספורטאים מקצועיים. היא יצרנית חדשנית של מוצרי ספורט לכל הרמות. עם יותר מ-100,000 חברי צוות ו-1,700 חנויות ברחבי העולם, דקטלון וצוותיה עובדים מאז 1976 כדי למלא אחר שאיפתה: Move people through the wonders of sport, לעזור לאנשים להיות בריאים ומאושרים יותר בעתיד בר-קיימא. הרשת נכנסה לישראל באוגוסט 2017 וכיום מונה 10 סניפים, ומציעה מגוון נרחב של מוצרים במחירים שונים.

אולי יעניין אותך

קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח